Followers

Friday, May 6, 2011

Apple iPad 2

arrgggghhh nak jerit sangat sangat..... aku nak ni r.... boleh x boleh x??? boleh kan... y ni lagi murah dari BB aku... arghhhh nak.... huhuhuh jom kenal dengan iPad2 ni...


tengok ni.. utk body dia ada kaler hitam n putih... i suka lagi putih...  y kaler2 tu dia panggil "smart cover" iPad2 tu datang kali ni dengan smart cover sekali n bahagian dlm smart cover tu ada magnet y akan melekat dengan frame iPad tu... so its like protection to the screen n frame also... this is awesome....



ok dia ada banyak kaler kan n ada 2 jenis material dari kaler grey sampai kaler cream tu material jenis "Polyurethane covers" dan dari kaler coklat hingga merah tu material "Leather covers " .... dan kalau diberi pilihan i will choose red colour for leather materials and green colour for Polyurethane materials... over kan macam boleh beli dua2...hahahaha ok ok... kalau betul2 aku akan ambil red colour... ^_^ insyaallah ada rezeki nnt... *doakan aku ok


asalnya jatuh hati dengan kaler pink ni...tapi dalam hati aku ni bukan penuh dengan kaler pink sangat so takut kendian rasa boring so i choose red ^_^ auwww garang ok 

see smart cover ni boleh di lipat kalau nak tegak kan iPad, cute kan untuk buat video conferencing @ 3G ke sangat gojes... i likee..... 




ni utk type2 pulak.... smart kan... n u know lagi best sebab ada jenis cover untuk iPad ni yang come dengan keyboard tau, so just tegakkan screen iPad n boleh menaip macam lappy... hurmmmm sangat suka walaupun dah ada 2 lappy tapi aku dah suka yang ni... so 2 lappy y ada tu will belong to MrHubby n Baby Boy.... ibu ??? will get this iPad2....insyaallah......

p/s:
kalau sampai aku termimpi2 iPad ni, memang sah aku kena beli...sekarang ni berangan baru... same macam cite BB la...dah mimpi baru aku beli...dahsyat tul...ahahahahahah i will get this...i will get this... 

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads