Followers

Monday, May 30, 2011

Selamat Pengantin Baru

last week sangat best sebab hari ahad tu xde kelas, hoooreyyy... kebetulan sangat sebab sepupu aku kawin... yeahhhh dapat g tengok dia sanding... cantik ok kaler merah hati... pelamin dia akusuka merah + putih cantik... makan pun sedap sangat n goodies bag yang comel... aku suka... baby boy lagi suka sebab dapat "kula-kula" *ayat baby boy....  masa aku g jumpa sarah dalam bilik pengantin dia tengah snap2 dengan 3 orang photographer..huhu bukan main posing lagi..comel jer... pastu aku amek la pic dgn ni...huhuh



pengantin lama n pengantin baru sarah...

cantik kan pelamin dia? besar tau... cantik snagat bunga rimbun2 ke main banyak lagi...cuma aku xsure fresh flower atau buka..sebab xbelek one by one pun...tapi aku suka la... sbb banyak bunga... huhuh

pelamin aku dulu xde bunga ker??? ada kot hhuhuhu saje jer. laa cantik ok... dah laa tata..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads