Followers

Monday, May 30, 2011

KARAK

woohooooo seram ok.. pas g tgk sarah kawin semalam weols 3 beranak g tengok wayang cite karak... aku ingat baby boy xleh masuk rupanye boleh siap bawa stroller lagi *baby boy tido... hihih jadi amek couple sit la belakang sekali kan a bit luas dari sit yang biasa tu.. lagi pun fikir kalau baby boy bangun ke nak "shushu" ke senang skit nak selak... pastu sebelum masuk cam biasa beli popcorn + bekas air Kung Fu Panda 2 besar kaler kuning... comel ok...

ok2 nak cite pasal cite karak ni, kalau tengok cite hantu, kalau sampai aku terjerit maknanya seram la cite tu pada aku, pada korang aku xtau la..tapi aku jerit ok pasal terkejut + seram, aku jeling orang sebelah aku *mr.hubby relax jer.. ok xpe...  cite sangat suspen n aku rasa jalan cerita nya menarik sebab aku ni memang xtau sangat sejarah kehantuan karak highway ni... jadi aku fikir cerita tu akan bagi banyak hantu la..tapi rupa2 nya hantu dia y pasal kete kuning xde driver tu jer n tempat angin lintang tu... n hantu tu pulak sebenarnya belaan ilmu hitam dari salah sorg org asli yang dulunya duduk area tapak highway tu.. n orang tu dah mati cuma belaan nya yang selalu ganggu orang yang lalu lalang kat situ... pelakon pun ok jer kot... Kella Fairy yang sangat seksi bila berkemban...auwwww... huhhuhuu shahir ok jer... yang sorg lagi tu aku xingat namanya n sorg lagi gf shahir sheera ayoub tu pun ok juga... alaa cuba bagi semangat sikit kat pelakon2 baru ni... dah la jom layan pic...



barisan pelakon.... yang belah kanan hujung baju oren ni kan, dia jadi Tok Malam... orang asli, isteri dia la yang amalkan ilmu hitam tu..

yang ni y aku geli sekali, dia tarik kulit muka dia pastu dia makan.... eeeeeeeeee pastu kat muka dia banyak ulat, ada ulat tu jalan kat bibir dia relax jer huhuhhuuh... eee geli...tapi seram ok...

haaaa nila isteri Tok Malam tadi, dia ni dah mati tapi belaan dia tu yang menjelma jadi muka dia, pastu kalau korg tgk ada budak sekolah kan, y tu anak dia ni.... seram jer time dia ni ada, suaraa menakutkan... pastu kepala dia bergolek.... aarghhh seram seram...

haa ni bekas comel Kung Fu Panda 2, yang ni utk isi pop corn....

yang ni untuk isi air.....

tadaaaa ini la hasil pengabungan tadi, atas tu popcorn bawah tu air... tapi weols + 1 lagi small popcorn takut xcukup hihihih.... tapi berbaloi r sbb habis... *mr.hubby mmg suka ngunyah2 kalau tengok movie.. bekas tu macam kekanak ker?? xkan?? kekanak ker? suka ati la... ko ada????

haaa amekkk couple sit rm14....muahahahahaa....

 naik jer kete baby boy minum susu n tido sendiri kat belakang, dah ngantuk sangat kot.. pastu masa masuk wayang dia tido lagi kat stroller, tapi bila dah start cite skit dia bangun, n relax jer layan karak...huhuh nasib dia xngamuk ke...huhuhu.. budak baik ibu ni.... cayang baby ibu....



korang y belum tengok karak, g r tengok.. support skit filem melayu kita... boleh tahan jg cite dia... seram jg...ok dah2... mulakan monday blues dgn update blog hahahah dah2 sambung kerja... tata...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads