Followers

Wednesday, May 25, 2011

Dugaan....

next month nak berjimba2, tapi dis month dah ada dugaan yang bakal mencacatkan $ yang nak dibawa untuk berjimba2 next month.... related kan? untuk kali yang keberapa aku dah xingt dah, rumah aku di masuki perompak lagi... sebelum ni pun aku dah buat entry pasal perompak ni... hurmm tadi lunch hour aku balik umah jap *umah dekat dgn opis... then pas parking jer aku terus g umah mak aku dulu, lepak2 gelak2 jap baru balik ke rumah aku, masuk jer rumah aku ternampak sinaran matahari terang dalam rumah, tengok2 pintu belakang dah terbuka, berderau darah aku ok... punya takut mana la tau si penjahat ada lagi dalam rumah ker kan... giler dah la mr.hubby masih bertugas nun jauh disana *KL jer kot jauhnyeeee.... ok2 pastu aku intai2 xde siapa, aku terus g umah mak aku balik *jln kaki jer smpai.. aku g tau mak aku.. dia pun terkejut.. ye la xde sapa kat umah kan sebab mak aku pun kan masih keje... hurmmm pencuri hanya ambil duit dari tabung, nasib 2 biji lappy aku xdiambilnya... brg kemas sume dah bagi mak aku simpan since kes kecurian yang ketiga dulu..... brg2 rumah semua ada...aku rs dia cuma aim untuk cash money... sbb tu tabung y jadi mangsa... hurmmm ntahla aku xtau nak cakap apa lagi... tp mr.hubby sangat marah n ajak pindah Damansara.... hurmmm jauh sangat bagi aku yang masuk keje pukul 8.00 pagi ni... silap2 sangkut jem lagi.. hurmmm aduayiii , aku tau mr.hubby risaukn keselamatan weols 3 beranak, tapi masih banyak lagi benda yang perlu difikirkan, antaranya:-

1. nak hantar baby boy kat mana? aku sangat selesa dengan pengasuh amil yang sekarang ni, dia dekat dengan tempat keje aku, anything happen aku boleh balik tengok dia.
2. duit gaji yang ala2 jer ni nanti sure habis kat minyak n tol jer... *xleh shopping...
3. masa banyak dihabiskan kat jalan..
4. jarak yang jauh, anything happen its take time untuk balik rumah...

banyaknye alasan aku.... itu bukan alasan, tapi itu adaah perkara yang perlu difikirkan... tapi kalau mr.hubby dah bertegas nak juga pindah, aku akan ikut juga... doakan yang terbaik untuk aku ok.
thanks uols... tata..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads