Followers

Monday, May 16, 2011

is it true???

Girl: i'm jealous
Boy: Don't be jealous, baby..
Girl: Why?
Boy: beacause you have something that they dont...
Girl: What?
Boy: MYHEART.

bila baca dialog tu kan, aku terfikir...adakah bila dah memiliki seseorang tu , kita xperlu cemburu? lagi2 pempuan... aku xambil contoh orang lain la... aku ambil contoh aku sendiri yang kuat cemburu ni... hurmmm lagi satu pada aku kan bila seseorang tu dah kawin kan, dia macam ada instinct tau...  kalau hubby ada buat something kan mesti isteri will feel something... aku ni pulak bukan main cepat jer curiga... curiga bukan sebab tak percaya tapi untuk berjaga-jaga... hihihih over ker? xkan? aku rasa aku seorang yang normal bila ada perasaan cemburu n curiga pada suami sendiri dan benda tu sume juga ada batas nye xdela nak cemburu buta kan...  tapi ntahlaaaa..... kenapa aku buat entry ni?? saje jer hahahah ok tata...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads