Followers

Monday, August 26, 2013

Birthday + Masuk rumah + Naik pangkat + Open House


haaa banyak acara digabungkan dalam 1 majlis... Alhamdulillah majlis berjalan lancar, ditambah seri dengan kehadiran rakan2 seperjuangan dan segala bantuan dan kerjasama kakak2 n adik2 amat dihargai.. mak la y paling banyak tlg terutama bab masak2 huhu terima kasih byk2 semoga Allah panjangkan umur mak dan diberi kesihatan pada mak...

ok alhamdulillah sebelum puasa hari tu kn aku dah masuk rumah baru y dibina xsmpai 2 bulan pun..btw rumah tu cuma depan rumah mak aku je cuma alhamdulillah besar sikit utk kamil berlari2 kejar adik karmila...rezeki anak2... so majlis ni ada bacaan doa selamat utk masuk rumah, bersempena aku naik pangkat berkuatkuasa 2/9 ni... sekali dengan birthday Kamil n aku y jatuhnya pada 2/8 dibulan puasa kan.. so aku rangkumkan sekali  ditambah pula dengan open house y masih berada dalam bulan Syawal yang pernuh keberkatan ni. Rezeki y sedikit dikongsi bersama... Alhamdulillah...

cuma y sedihnya aku xsempat nak bergambar2, maklumla dah tuan rumah kan, makanya kehulu kehilir byk benda nak diuruskn smpai terlupa nk snap pic.. mari la tgk apa y ada....



Assalamualaikum..... ^_^ alhamdulillah bersyukur sgt dah ada rumah sdr... terima kasih mak sbb buat atas tanah mak ^_^ terima kasih juga atas bantuan mak *hikhikhikpaham2jerla


mr.hubby beli frame ni sblm raya ri tu....

 jumaat petang mak dah start masak rendang, so aku n adik aku dah tolong2 mak..maklumla kakak2 sume dok jauh..y ada adik bujang aku jer laa.......... ni bahan2 utk masak rendang kot xpun sambal udang masak tempoyak...ntah hihi aku tolong y bahan kering2 jer..mak y masak...


disebabkan salah satu menu aku Laksa Johor y guna mee Spegethi tu so ak dah stdby beli bahan2 utk buat kuah bolognise kot2 kuah Laksa Johor habis... tapi alhamdulillah sume ngam2 jer....


kek birthday my hero Abg long Kamil Akashah pun sampai tepat pada masanya... dia y requested nak kek kereta..so aku ikutkan jer laaa... walaupun birthday sama tarikh tapi main kek utk kamil sorg..ibu tumpang cup cakes jer laaaaa


kamil y malu2 nak potong kek dibantu oleh acu dia, irfan n kawan dia firas....



ada juga snap pic dia sorg tapi ibu nak cepat makanya xperasan silau cahaya dibelakang...redha jer laaaaaaaa...cian pic kamil..


pic ibu n kamil di cup cakes....


ehh ni birthday kamil ke karmila ni? adik y ye ye pakai gaun... sbnrnya aku byk beli gaun mcm ni masa duk short list utk aqiqah dia, so kang xpakai2 sudahnya smpai besar dh xmuat pulak kan....pakaikn jer la ....  princess ibu....


princess ibu..syg sgt.. nanti birthday adik pun ibu buat juga ye...


abah xpuas hati bila ramai cakap muka adik karmila macam muka aku...hikhik... sy bg la abg ..muka adik mcm muka abg.... hikhi tq semua....love my family till Jannah...


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads