Followers

Monday, August 5, 2013

Salam Lebaran

Opis sunyi dan sepi dek org ramai dah mula bercuti n balik kg.. aku ni beraya kat sini jer, mr.hubby pun KL jer so sehari dah boleh lari2 kedua belah keluarga...xdela gaduh2 nak blik kg mana... Alhamdulillah...cuma kekadang macam xsyok jer ..teringin gak nak travel balik kg mcm org lain.. hikhikhik..

xpela yang bestnya tahun ni kakak2 aku semua beraya kat rumah mak, so riuh la sikit.. aku last keje hari ni esok dah cuti disebabkan pengasuh anak2 aku nak balik kg..klu x, cnfrm smpai rabu aku keje lg... hiihii

dikesempatan ni aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kot2 ada entry aku y menyinggung mana2 pihak... aku minta maaf xde niat apa2...so inshaAllah naik raya nanti kot baru dapat wujud entry lain..hihi tahun ni aku excited lebih sikit nak raya...sebab apa??? sebab ada princesss....yeahhhhh xsabar xsabar....ok semua selamat hari raya




No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads