Followers

Tuesday, August 13, 2013

hari berjalan2.....OU (4th raya 2013)

last day cuti...senin dah keje...so dihari ahad ni laa nak berjalan2 .... bw budak p OU sebenarnya mak budak y nak jalan...hikhikhik... pastu p makan2 pastu p playground kat mana ntah...mr.hubby y bawak rasanya Tasik Permaisuri kot...ada pulak 2 3 pengantin Cina tgh photoshot..cantik jer... dah2 aku penat ni.... meh tgh jer apa y ada....


sebelum keluar kita makan dulu..... hikhik 


abgkamil skrg ni susah btl nak makan...kena pujuk2 baru nak makan....

jom jalan adik dah ready....


kat OU xdela pic...mana nak ngejar anak lagi, y sorg nak kena dukung lagi... xdelaaa nk snap2 ..kat playground jer ada....


yeahhhh adik naik buai..relax jer dia... pastu aku stop kan buai tu nk snap pic, dia tergoyang2 nak bagi buai tu bergerak... adik adik..ibu rasa nak geget jer peha awak tu tau....



weolsss kat playground dihari raya ke 4... terbaekkkkkkkk ehh asal muka aku tu, x x xnanges tapi panas..hihihihih

okla uols...keje dah bermula... marila kita bekerja sekueknyoooo.... jgn lupa puasa sunat 6 ye.... 
jumpa lagi.....Selamat hari raya.....sapa buat open house tu panggil2 la aku aku suka makan..... ^_^


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads