Followers

Wednesday, August 28, 2013

~Restoran Abdullah Chan~

Alhamdulillah.. malam tadi dapat call dari kawan masa belajar kaktina..ajak makan lunch sama2...nak belanja katanya, alhamdulillah..katanya sempena aku naik pangkat..alhamdulillah murah rezeki.. hihi dia suh aku y pilih tempat n dah janji jumpa pukul 12, disebabkan xboleh jauh sangat makanya area Bangi jer la..asalnya nak mkn kat JM Briyani, tapi dah sampai aku rasa macam nak try kat Restoran Chan Abdullah pulak...hihihih tp tanya dia jg kot2 dia dh set nk mkn nasi briyani kenala dahulukan ibu mengandung kan...kaktina tgh 5 bulan ngandung anak ke 4..huhuhuh tapi dia pun cakap xkisah n xrasa sgt nak makan briyani , maka ke Restoran Chan la weols... makanya sambil makan bermacam2 cerita keluar haahah syok sgt..lm xjumpa kan..walaupun dia dtg masa kenduri hari tu tapi still xsembang panjang sbb aku masih kena layan tetamu y lain..makanya kali ni berhambur2 la cerita dan gelak tawa.... ceewaahhhh.. mari tgk weols makan apa...

mulanya macam nak nasi lauk tapi macam banyak sgt....so ala carte jer tapi dia mmg ada nasi dngan 1 jenis lauk... jom...


aku suka pic dalm menu ni, semua memikat selera.... tapi control jika xnak berat meningkat naik dgn jayanya....


aku punya Jus epal suam n kak tina punya cincau sejuk... *inijugarahsiajikanakkurusnoais


set Din Sum..6 jenis y lain2... sedap aku suka y atas ada merah tu...yummy..sedap..tapi sos dia pedas ..


tadaaa... kaktina...pregnant 5 bulan tapi muka kurus jer...


Baby Kailan Oyster... sedap n rangup..makan bersama


aku punya nasi masak sotong sweet sour...sedap... sotong sedap xliat..


kaktina punya nasi masak daging black papper.... sedap juga xpedas sgt...


makan sambil bersembang memang sedap..hasilnyaa licin.. aku ni pulak jenis makan kalau lauk dah habis aku stopla...tu tinggal nasi sikit sebab lauk dah habis... hihihi

disebabkan terlupa nak snap pic aku masa kat kedai tadi, maka ambikla pic di opis.... tadaaa....saja jegilkan biji mata tu..hikhik


terima kasih banyak kaktina belanja makan tgh tadi.. terima kasih juga sebab paksa saya tapau pau kaya sampai 2 biji... terima kasih banyak..murah rezeki kaktina nnt belanja lagi ok....

terima kasih.^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads