Followers

Friday, August 30, 2013

tik tok tik tok


xpasti macam mana aku gambarkan perasaan sekarang ni..macam2 rasa.. tentang kerja, belajar, keluarga... semua ada dalam hati.. hurmmm xpe aku teruskan perjalanan ni dengan positif , xnak fikirkan semua nya...aku dah penat mengalah selama ni.. mungkin bila aku selalu sangat mengalah aku nampak lemah.. no no i have to change... biarla apa jua org nak fikir tentang aku , i have to moving forward... 

oppsss sebelum termasuk masalah lain baik aku cite yang ni jer..hari2 terakhir di RMC adalah hari ni.... kebetulan ada event pulak..farewell aku terpaksa buat next week dsbbkan kepadatan event..its ok..aku xpegi jauh pun..6 tahun aku berkhidmat kat RMC..rasa sedih pun ada sbnrnya... ntahla..tapi nak kan sesuatu kena korbankan sesuatu juga kot... 5 pengarah sepanjang 6 tahun aku kat RMC ni, bertukar2 pengarah... environment keje yang enjoy..hurmmm...xpela semua tersimpan di hati.... apa y aku boleh cakap..i will miss RMC...



ni kakshima..6 tahun aku dengan dia jer... seingat aku 2 tahun pertama admin staff cuma kami berdua.. aku pulak masuk2 keje mmg kat RMC terus dgn dia jer.. semua dgn dia ..sbb tu aku xramai sgt kawan kat sini....redha jerla....kakshima sporting..n friendly byk mmbantu aku... segala2nya.... miss u kak.... ^_^


ni pulak anis suraya...dia baru masuk last year...so masih tahap kawan biasa, dia muda dari aku.. n slalu kena buli dgn aku hihihih.... minta maaf la ye dik...



Nor ni pun lebih kurang baru juga , jarang bekerjasama sangat, baru2 ni jer keje sama sbb aku dah tukar jaga GRA..


hurmm suka semua gile2... nntla cerita lagi sebelum air mata menitik..walaupun sbnrnya bukan menitik sbb perpindahan ni... hihihih dahlaa...nnt kat tempat baru aku story lagi ye... doakan aku berjaya kat tempat baru ye..murah rezeki dan dpermudahkan untuk kita semua... inshaAllah.....


ooppss terselit pulak pic kat kereta racer ni...kete Anis..hhihih jangan mare ye....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads