Followers

Monday, September 2, 2013

Inilah Harinya

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bertemu tarikh ni..sbb ini lah tarikh aku melapor diri untuk jawatan baru... alhamdulillah..selesai melapor diri..cuma belum pack up n pindah jer..inshaAllah dalam minggu ni semua akan diselesaikan.. inshaAllah selepas dengar semua tugasan y bakal digalas tadi rasanya aku boleh buat, klu xboleh pun kena dibolehkan juga...hihi lagi pun ni la masanya utk aku apply kan apa y aku belajar.. n dalam tempoh 4 bulan ni adalah tempoh pemerhatian untuk cop jari aku kering..hihih so xdela nak ngular2 sgt.. baik jer lat aku nnt..xpe2 inila hasil selepas penat2 aku belajar kan..so aku xsabar nk btugas ditempat baru nnt...yeahh...  1st event y aku nmpk agak besar y perlu aku uruskn adalah majlis konvokesyen... yeahhh ^_6

apa pun jadi sekarang ni...i just looking forward... biar Allah sahaja y menilai semuanya..aku serahkan segalanya pada Dia utk tentukan apa y terbaik utk aku... korg doakn y terbaik utk aku ye..terima kasih. 


1 comment:

NUffnang Ads