Followers

Thursday, September 19, 2013

Salam Perpisahan_RMC_April2007_August2013

Setelah hampir 3 minggu aku pindah tempat baru, diorg baru nak baut farewell utk aku..huhh.. salam perpisahan ini dari RMC... 6 tahun beb bersama membina RMC sbb RMC pun baru 6 tahun la kat sini... tapi aku enjoy sbb lepak2 dgn geng2 lama...walaupun bos still busy xdpt dtg y penting ada hadiah ada makan ada lepak..terbaekkkk hahahah ok make it short... diorg buat kat Residence Hotel , baru jer ni haaa... y aku excited terus update ni sebab aku dapat charm PANDORA y aku suka sangat tapii mahaiiii hihihi ..xsangka diorg nak bg aku... ni cnfrm kakshima y cerita aku suka y tu, diorg beli as present utk aku..Alhamdulillah... love it ^_^ tq uols...

banyak makanan...sume sedap2, nasi minyak dia aku suka sangat sbb lembut dan sedap jer rasa dia....aummmm terasa2 lagi kat tekak.... ketam pun sedap tapi malu nak geget ketam tu... segala salad, kuih muih sedap... semua sedapla..bukan sebab lapar rs sedap tapi mmg sedap hihihihhihihi


kat lobi hotel yang lelaki2 dah balik y tinggal ni jer...tu pun sbb naik 1 kereta jer hahaahh dekat jer ko..jalan kaki pun sampai hikhik



walaupun pic ni gelap tapi nak juga masukkan sbb ada pic hadiah  

again..the girls.. 

girls n boy..walaupun pic aku agak menakutkan disitu tapi tetap gak nak masukkan hihihi silau laaa.... adoiii pic ni mnta tlg staff kat situ snap tp......jadi laaaaaaa.... bos xdooo


....


...




....



nak tgk charms y comel tu x.........meh sini
...





..





..







...








...





...




...
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... comel kan??? aku suka sangat charm ni... suka suka suka... ^_^ tq uols....


terima kasih pada y menganjurkan majlis perpisahan ini... kenangan di RMC 6 tahun xkan dilupakan...especially dengan kak shima..... sob sob sob ...*nangesss


2 comments:

  1. dapat kerja baru ke?..tahniah dan diharap terus berjaya..

    ReplyDelete
  2. tempat sama jer cuma rezeki dapat naik pangkat ..so tukar department jer..masih dibawah organisasi y sama...terima kasih ^_^

    ReplyDelete

NUffnang Ads