Followers

Monday, September 9, 2013

Miss so much!!!!

rindu ini bukan utk seseorang..tapi rindu ini pada tempat, yee aku rindu pada tempat keje lama aku, i mean work station..hurmmm my partition... hurmm walaupun skrg dah duk banglo, aku tetap rindukan setinggan ku... rakan2 di kejiranan setinggan... hurmmm rindu semua tu....kalau duduk setinggan dulu sering diperhatikan , tapi bila duduk banglo ni pulak menjadi perhatian... adoooiiii... sesekali rindu jugak untuk diperhatikan..hihih...
 
entry aku 2 3 ni asyik teks jer sebab aku masih bekerja gunakan laptop jer pc masih belum dipasang sebab keje2 renovation masih dijalankan, maklumla masuk rumah banglo kan kenalah banyak buat renovation ..untuk keselesaaan bersama..hikhik...
 
keje aku dah agak bertambah juga... task demi task dah diberi..aku dengan gigih sudi menerima..the latest task ni baru diterima aku kena jadi MC untuk welcome lawatan dari Indonesia... masih belum sure siapa, y pasti semuanya cowok2 dari pemuda2 Indonesia, aku xpasti lagi apa nama penuh institute tu... nnt aku update lagi ye... walaupun aku xtau hujung pangkal tntang lawatan tu, aku tetap gigih sudi menjadi MC ...cheewaahh... aku redha jer la majlis nnt in bahasa or english..redah jer la.. nk menunjukkan y kita ni serba bolehkan... xpe xpe..seperti biasa aku akan cuba sebaiknya.. keje aku, pilihan aku.. so redah kasi pecah!!!!!!

orait uols... doakan kita bersama dalam keadaan yang baik2 sahaja ye.terima kasih. 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads