Followers

Thursday, September 5, 2013

New Office New Environment..


Alhamdulillah dah 4 hari aku ditempat baru.. semalam dah berlangsung pun 1st event y aku pun xberapa nak tau hujung pangkal, yang pasti ia adalah MoU dgn KPTM. aku suka semuanya sbb memang dah bidang y aku belajar memang berkaitan dengan event n media.. semua hal2 yang berkaitan "gila glamor" hahaha haruslah gromming...

balik je keje petang semalam kaki aku gila sakit, lama kot xpakai heals tetinggi ni, sekali semalam dah kena pakai, makanya haruslah sakit ..especially tulang kat betis tu, sakit kot.. tapi xpe aku belasahkan je dulu kali ni, next kena cari kasut baru sebab kasut y aku pakai semalam tu pun beli masa nak konvo hari tu, dahla beli masa ngandung sekarang kasut tu dah longgar pun..hihi macam alasan nak kasut baru jer...

whatever pun aku memang kena persiapkn diri dengan segala segi sbb ada banyak event y menanti , rasanya pack sampai Disember.. redha jer la...

oh ye dalam masa y sama next week aku dah start kelas Sem 3...wahhh lagi 1 sem jer nak habis...alhamdulillah..xsbr sgt..aku decide utk ambik 3 subject je sem ni, so final sem aku ambik 2 subject lagi.. ada kawan2 aku y ambik sem ni terus semua subject means 5 subject tapi aku macam takut xboleh bawa je nanti, so to be safe aku ambik 3 jer.. sbb bila tgk jadual keje y agak padat aku xnk stress sgt pulak nnt..so xpela pelan2..hikhik lagi pun dah naik pun... hahah over..

okla korg aku ni dah la dalam tempoh pemerhatian, boleh pulak nk berblog2 kat opis, k la nnt ada masa aku buat entry lagi ye..doa kan aku ye korg..terima kasih.




No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads