Followers

Monday, September 30, 2013

Louis Vuitton Epi Leather Alma

oh Alma...
bila kah kau akan menjadi milik ku... 
aku dah lama mengidamkan kamu,
hingga kini aku masih belum dapat memegang tali mu... 

oh Alma..
ke'smart'an *jahanamayat mu menjadi igauan ku..
kepelbagaian warna mu mengoda aku...
hingga kini kau hanya berada di alam mimpi ku...

oh Alma..
dahsyatnya harga mu tak terjangkau dek akal ku...
rapuhnya hatiku melihat dirimu....
mengapa kau buat begini pada ku...

oh Alma ku syg...*tetibaada sayang
aku tambah meroyan bila tgk kwn2 ku memegangmu..
walaupun aku tau ianya MadeinIndonesia sahaja..
kejamnya kawan2 ku membeli mu y palsu.....

oh Alma..
bila agaknya kita akan bersatu..
adakah y sudi memberiku *hadiahaniberseriybakaltiba
pasti tidurku bertambah lena...

oh Alma..
aku berharap kita akn bersatu juga kelak
walau tiada y mberi..
akan ku cuba usaha sendiri *semangatncita2kenaada
semoga ada rezeki utk ku memiliki mu satu hari nanti.......oh Alma ku....


hahahahah giler x..meroyan tiba2 ..aku memang admire lama dah handbag ni, Alma ada 2 jenis 1 y besar stndt size, 1 lagi y mini saiz Alma ni model  jvlouis1059... aku xnak  y besar pun, nak y mini jer... tapi y mini pun tengok kat SIngapore RM2+++ ... blm mampu rasanya, dahla baru2 ni aku selesai membayar yuran belajar jer RM3950 ...aku rasa kali ni mahal sgt yuran aku hukhukhuk.... xsabar beb nk hbs belajar... n aku bukan pulak jenis y gedik2 nk minta kat husbnd *walaupunsebenarnya bagi hint juga hahahah... no serius no..aku xsuka minta2 n aku pun tau kemampuan dia y macam mana kn.. so aku anggap ia sebagai cabaran utk aku sendiri, aku jenis suka aim something n berazam utk dapatkannya.... so ini adalah aim aku y seterusnya.... doa jer la.. kot2 ada rezeki aku kelak...inshaAllah

ok2 Alma ada banyak warna tau, tapi aku suka y ni...belek2 mesti merah ni juga y aku pilih..ehh belek?? opps ye dah survey dah... merah ni tetap menjadi pilihan walaupun marna y lain menikam kalbu juga....



kuning ni pun suka sangat... adoooiiiii nafsu.....





korang rasa nak jerit x???? ada banyak lagi y buat aku rasa nak jerit kalau pegi butik dia.... arggghhh... masa aku tgh dgn mr.hubby kat The Garden Midvalley... aku xdela cakap aku nak, tapi mr.hubby y ckp nk belikan... sedap x dengar bila cakap nak belikan..tapi tu ayat belum habis... ayat habis dia cakap dia mesti belikan kalau dia jutawan..... rasa nak nanges jap??? hahahaha sabar jer... aku pun xde la beriya sangat nak..smpai xboleh tido malam pulaknya.... mak ok jer nak... kalau ada rezeki mak, mesti dpt juga nnt kan,... sabar jer la... cubit mr.hubby nnt.... okla korg doakan aku berjaya berusaha dapatkan Alma ye.... suka sangat...terima kasih korg....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads