Followers

Friday, September 13, 2013

Setengah Hari Di Yayasan Kepimpinan Perdana

Assalamualaikum....

almaklumla dah masuk di department y menguruskan segala event, makanya banyakla sesi berjalan2 + keje ok, salah satunya semalam aku ditugaskan menemuramah Tun M, terus rasa diri ini hebat sgt...pergghhh perasan xhengat... sebenarnya aku wakil department aku jer , yang tanya soalan orang lain. dah tentulah org y lebih layak. Tahun ni Tun M adalah penerima Ijazah Kehormat ICT dari UNITEN, so untuk sediakan teks persediaan majlis kena la p jumpa dia tanya macam2, termasukla kegemaran makan dan minum dia, riders dia, jemputan dia..semualah.. baru aku tau y Tun M ni xmakan ikan... Tun Hasmah pulak xmakan pedas.... haaa good2.. bukan senangkan nak p jumpa tokoh tersohor ni.. aku mmg admire sgt kat dia, muka sgt la bersih... cuma syg kali ni xboleh snap pic..tapi weols dah set appoitment utk sesi bergambar n rakam video pada awal oktober nanti, inshaAllah masa tu kalau aku diminta pergi aku akan ambik pic dgn Tun... wahhh hopefully... makanya kali ni snap dgn pic dia y ada jer kat bawah Yayasan Kepimpina Perdana tu... kat Presint 8 Putrajaya.

ehem ehem...jadilah kan... semua y pegi semalam adalah lelaki, kecuali aku seorg perempuan..makanya xkan lah aku nak beriya suh diorg snap kan pic aku kn...hihihi jadilah mana y ada.....

aku suka sangat baju ni...sgt selesa design ni aku beli kat bulik Asylla... mula2 beli 1 jer, utk pakai raya..pastu bila selesa terus beli 3 hihi warna y berbeza.... 

kat ground floor YKP ni ada banyak hiasan n barang2 tu adalah milik Tun M y dia dapat sbg cenderamata, termasuklah semua jubah konvo y dianugerahkan ijazah kehormat dari banyak UNiversiti. aku snap beberapa barang jer....korang tengokla sendiri... nnt doakan aku dipilih utk pegi sesi bergambar tu ye, klu aku terpilih nnt aku buat entry khas bersama Tun M... perghhhhhh okla tq













No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads