Followers

Friday, September 20, 2013

BFF_TheMinx

dah terlambat sebenarnya nak share pasal openhouse hari raya..tapi aku xsempat ni baru sempat nak upblish selepas bertahun dalam draft..ok susah sangat nak jumpa kaki2 pukul ni... dah berapa kali ajak jumpa lepas sorg sorg buat open house still xdpt kumpul semua..masing2 dah ada komitmen masing2..hebat sangat kan... aku panggil kaki2 pukul sebab ni la geng2 aku masa main hoki zaman2 kegemilangan dulu...hahahahah syok giler..balik dari padang kalau kaki atau tangan atau hidung xlebam memang xsah.. ada jer yang kena..dari sekecik2 lebam sampai pecah2 muka...gila dahsyat mmg kaki pukul..kalau xkena bola cnfrm kena kayu hoki... hihih excited main.....tapi sume kenangan terindah... syok weeiiii ..cuba sekarang suh main hoki cnfrm kayu tu patah balik hahahahah sbb semua dah bertambah ganas.... 
ok2 back to the topic... at last masa open house umah adik baru dapat kumpul wlaupun sorg jer lagi xde... tapi kita kalau berjumpa masa open house tu xyah makan pun xpe janji dpt jumpa sembang gelak n polok2 jer....cukup kenyang dah tapi bila balik umah lapar balik laaa hahaah 
geng bukan ramai pun 6 orang jer tapi nak ajak kumpul kemainlaaa susah..smpai masa aku buat open house pun 2 jer dpt dtg... tp saling memahami xde la heart feeling pulak..understood kot memasing ada hal memasing kan.... so akhirnya dah dpt jumpa ni mulala macam2 cerita keluar.... husband masing2 dah jeling2 jer signal xreti2 nak balik ker hahaahaha....sangat jarang dapat jumpa... bagi la can...okla meh tgk.. gamabr,,..

ahahahaha haruslah aku dulu...hihi sila abaikan ruang rumah y masih bersepah lepas buat open house....oppss pic pun goyang almaklumla....

y ni BFF aku...even ramai ckp weols kembar..kehulu kehilir bersama......nama Amira..nama glemer AtON hahahahahah geng belasah budak lelaki masa sekolah rendah..syok wwoooo ..dah berkahwin dgn player hoki negara... nama dirahsiakan... anak ada 2.. boy n girl...


BFF ke 2...budak kecik y xbesar2 ni, Baizura nama glamer BAI ... baik jer dia ni, ala2 bendul sikit haahha jgn mara beb... selalu terlambat sikit tangkap apa y sedang disembangkan....aku suka gigi dia dulu masa zaman sekolah ada tumbuh senget sikit kat gusi atas, manis jer nampak bila senyum, tapi dia p cabut masa dentist dtg sekolah..huh!! dah kawin n sorg princess Kayla...


puan tanah y buat open house... Fadzilah..nama glamer ADIK.. ntah aku pun xtau knp ktorg panggil adik.... dah berkahwin n ada sorg princess....


ni BFF seterusnya y xdpt dtg masa tu...busy bebenar... Khalidah nama glamer IDA... dah kawin gak ada sorg hensem boy Khalaf.... ida ni terror main hoki.... ligat berlari...hikhik



haaaaaa y ni pulak... businesswoman ni..kurlassss...single n available... sp2 nk sila email aku ye....Salwa...nama glamer Awa.... masih mencari2 dn menanti2...silala tryyy.....




rindu semua... sayang semua... pernah gak set time lepak2 time lunch hour..tapi macam biasala masih xsemua dpat berkumpul..selalunya aku , aton n bai jer y lepak ....hihihi xpe2 biar jauh dimata dekat dihati..daripada dekat dimata gaduh hari....* dalammaknatu.... okla korg..best friend foreever ye..... sampai berjumpa lagi...
terima kasih


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads