Followers

Monday, September 23, 2013

Boyfriend selamanyaa.....

aku penah cakap dengan kamil y dia tu boyfriend aku.. dia cakap yelaa, sure dia bukan faham pun bf tu apa kan.. kamil y menawan kalbu ni, hihi aku cakap mcm tu sbb dia pandai memujuk aku bila aku mara dia, mulut sgt ringan mnta maaf, cium , salam... skrg ni dah makin besar ni kepala asyik ingt nak main jer, bangun jer pas mandi pagi n mnm susu terus cakap nak pegi umah nenek, masuk umah nenek jap pastu dia keluar rumah nenek pelan2 nk p umah atok abah kat belakang nak main dengan zidane n kasih..ada jer budak2 ni..cuma aku as parent rasa xsedapla kn awal nk main kat umah org, walaupun tu sedara mara aku jer pun, tapi still rasa xsedap juga n aku lebih selesa klu budak2 tu y dtg umah aku main dengan kamil daripada kamil y bersidai2 kat umah org.. aku xsuka... pastu bila aku panggil dia , zidane n kasih pun ikut sama, ok fine senang hati bila dia ada main kat depan mata.. diorg pun bukan lasak macam mana pun masuk bilik kamil main mainan dalam bilik jer.. 

hal sekolah pun dah makin ok sekarang, cuma aku tgh fikir utk cari sekolah agama utk kamil next year..still searching..hope jumpa y terbaek... aku nk bagi y terbaik utk anak2 aku sbb kalau aku xdpt stdby duit n harta y byk sekurang2nya ada ilmu utk anak2 y aku bg... 

skrg ni kamil kadang2 banyak kali juga buat aku angin, tapi aku faham dia nk perhatian, cuma as parent kena la sabar y banyak utk layan kerenah dia, dgn kerenah aimi lagi..kadang2 aku pun manusia biasa y terlepas mara n cubitan2 kat dia... pelik kan walaupun tgh mara, walaupun dah cubit dia balik2 aku y rasa bersalah n kesian kat dia sbb aku rasa y salah tu aku as parent y kurang mberi perhatian kat dia... maafkan ibu syg, emosi xtentu pasal... tapi y pasti pastu cnfrm akan ada sesi meluah perasaan dan maaf maafan... even until now sblm tido msti ada sesi utk bermaaf maafan.... aku slalu ckp y aku ssyg dia,syg adik..nak dia jadi budak pandai, dengar ckp org tua, jgn buat bukan2...jaga adik.. semua laa... harap nakal dia xblarutan, n aku akan cuba take it positive n ubah angin aku juga..utk kamil syg buah hati ibu...ibu syg kamil sgt2... sama jer kasih sygibu pada kamil n karmila... syg sgt... jaga diri baik2, jgn gaduh adik beradik, jadi anak y berguna, y mendengar kata... syg kamil ibu...




abg long semangat nk dukung adik mcm tu, walaupun ibu tgk muka adik lagi besar dari muka abg long.... anje sgt adik abg long ni..



inilah baju y adik karmila pakai hari tu..tq bg adik pinjam kejap abg long ^_^



amanah y ibu perlu jaga sebaiknya ..adalah kamu berdua...*buatmasaniberdualaa 

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads