Followers

Thursday, August 1, 2013

Dia dah meninggal...

subuh tadi aku tengah panas2kan lauk untuk berbuka tiba2 mr.hubby keluar dari bilik n bagi tau y Chua Boon Huat meninggal pagi tadi excident... aku  pun whatt??? mr.hubby terkejut sbb dia cakap baru tengok dia malam tadi..xsangka subuh tu pukul 2.30 excident n meninggal... aku memang minat dia, masa aku main hoki dulu pun siap pilih jersey no 3 sebab nak sama dengan dia... hurmm dia hebat dalam hoki.....dia meninggal umur 33 dan masih bujang... hurmm dah sampai masa dia, masa kita bila2 masa sahaja....

kawan aku pulak wife hafifihafiz, player hoki tu pun terus call aku pagi td bg tau.. fifi p tgk jenazah, n dia cakap agak teruk juga...dia terlanggar lori siram pokok..mungkin sebab mengantuk...  hilang sudah tonggak kuat utk team hoki kita.... *sukahatila aku nak cakap dia juga tonggak utk team hoki kita.... 

pada y xkenal siapa Chua..meh aku tunjuk pic...thanks uncle Google.



semoga ada penganti dia kelak.......
majulah sukan untuk negara..Rindu rasanya nak main hoki...nak bengkak2 kaki segala bahagian y biasa kena dgn kayu hoki, bola dia... hurmmmm rindu kenangan silam bersama kwn2 seperjuangan.... rindu... =(



ohhh dah 2 hari berbuka dia luar tapi belum sempat nak update..kelmarin di Bangi Golf Resort, semalam di Marriot Putrajaya....nantikan..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads