Followers

Monday, June 13, 2011

Bandung Day 1

alaalalaalalaa... janganla mara... lambat skit jer buat entry ni...
aku pg Bandung berdua dengan classmate aku...asalnye aku ni takut gak sebab berdua jer kan, anything happen risau gak... tapi kawan aku ni dah biasa travel sorg2 jer g europe, so aku berani2 kan jer la lagi pun dalam kepala fikir alaaa dekat jer kot... hihihhi ok jom la layan gambar terus ye sambil2 tu aku letak ceritanya...







terbang dari LCCT pukul 9.40 pagi dan sampai ke Bandung pukul 11 lebih n lepas dari imegresen dalam pukul 12.... masa beratur check passport tu perut dah nyanyi giler... lapar sangat.... nasib baik kuar2 jer aku dah nampak seorang lelaki yang pegang kertas tulis nama "Ms. Fisa" *tetiba nama aku jadi Fisa huhuhuh ok2 terus dia ambil beg weol n terus ke kereta yang memang dah kitorg book awal2 dengan Pak Ratno tapi yang ambil kitorg adalah Pak Salleh kerana Pak Ratno lagi ada kerja di Jakarta..huhuhuh ok jg... service diorg ok jg n weols "pecah telur" ok sebab kereta Avanza tu baru dari kedai n siap ada plastik lagi hhihihihih...



sampai jer gambar2 jap pastu g check in hotel Awaga Hotel, hotelnye cantik n bilik kitorg tu view ke macam ada kolam ikanla ada bunyi2 air, cantik sangat... pastu cari makan la...perut dah lapar giler n makanan y nak try adalah nasi padang.... aku suka ok nasi dia lembut n wangi jer... sedap ok....


tengok haa lauk dia, banyak tau tapi kalau ada yang korang xnak makan janganla makan sebab yang tak diusik dia xkira, makan mana yang nak jer la.... tp kalau dalam pinggan tu ada 2 ketul ayam, korang ambil 1 jer, dia akan kira 1 jer y dimakan.... ok la makan kat sini..suka ^_^

selesai...licin ok aku makan sangat lapar......


hari 1st ni xbanyak xtvt sangat takat pusing2 n ke Lavie kedai y jual baju budak2, sanagt murah ok n cantik2 aku beli baju Baby Boy banyak di sini , macam tu jg dengan kasut...cantik n kasut tu xde banyak pasang untuk satu2 pasang kasut so masa aku beli kasut Baby Boy tu ada 1 jer... beli jer la nasib baik xterlalu besar dgn dia atleast bolehla pakai lama sikitkan...

okla nanti sambung day 2 tu... lagi best sebab weols ke Tangkuban Perahu....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads