Followers

Monday, June 27, 2011

kuih goyang moden..

sape suka makan kuih goyang? kat tempat lain aku xtau la namanya apa..yang aku tahu sejak lahir memang aku tau nama dia kuih goyang..xtau la nama lain ok... hurmmm hari sabtu lepas aku pergi kenduri kawin umah sepupu arin.. diorang buat belah malam ok, pelik la sikit tapi best angin jer sejuk n xsepanas buat siang..lagi pun buat kat dewan kan... ok la..ok2 aku bukan nak cite sangat pasal kenduri kawin ni..sebab aku memang suka g umah orang kawin, tapi yang bestnye kat meja makan ada bekas2 kerepek, 1 kerepek ubi, 1 kuih goyang... waahhh suka ok..aku memang suka kuih goyang ni, selalu tu hari raya adalah.. lagi pun aku rasa kuih ni dah xde orang buat sangat kan... tu y sesekali jumpa tu jakun skit hahaahah lg pun ni bukan kategori jakun dah sebab dah nak habis kitorg yang 1 meja kerjakan... hihhi nasib baik y duk 1 meja tu mr.hubby punya mak ayah n abang n kak ipar n adik dia...hihihi slumber jer... oh ye kuih ni memang sedap tapi design dia ada sedikit unik...


selalu tu macam ni jer kan bentuk dia....




ada yang digoreng dengan bijan... sedap juga...



ada yang warna warni.... comel comel n sedap juga...



tapi yang kat umah sepupu mr.hubby tu macam ni.... bentuk bunga dia tu ternaik skit... cantik... n sedap... aku suka sebab dia rangup n not too sweet... just nice... ^_^




terliur x??? korang xsuka yer kuiih ni??.. xpe r... biar aku makan sorg...ngap..krupp kurpp krupp kurrppp... yummy sedap...

haaa saje nak selitkan pic mak mertua aku dgn baby baru abang *abg sulung mr.hubby n kakak ipar..baby 2nd... aku xbuat pun entry dia kan huhuhu tapi la selit kat sini jer... nama baby ni rayyan... comel sangat mulut kecik hidung kecik...geram geram geram.... baby boy xmo amek pic dgn baby...  ok la tu jer nak selit skit...

tata korg...


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads