Followers

Monday, June 20, 2011

horayyyy tamat sem 8..


nak lompat2 cam tu kang orang kata buang tebiat pulak kan...hahah so amek pic karton jer la... haha semalam hari terakhir menjawab exam untuk sem 8 ni.. maknanya pas ni sem 9 adalah sem terakhir sebelum aku tamat belajar, next sem tinggal ambil lagi 3 subject jer.. aarghhh nak jerit jap... dah 3 tahun belajar, rasa macam kejap jer nak habis dah..mula terfikir macammana hujung2 minggu ku pas ni tanpa kelas... adakah enjoy boleh jenjalan dengan kuarga @ bosan duduk dirumah...huhuhhu y pastinya aku akan ada banyak masa dengan baby boy n mr.hubby....
ok2 exam hari tu ada yang susah n ada yang senang, biasala... yang pasti boleh jawab, betul ke x aku pun xtau hahahaha tunggu jer result akan yang datang n yang pasti aku dah cuba yang terbaik... now aku nak enjoy... weols cuti 3 minggu.... o ye o ye... hihihihi... ok la doakan result aku gempak ok.
tata uols...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads