Followers

Monday, June 20, 2011

Selamat Hari Bapa~)



hurmmmm sume orang ada ayah.... aku pun ada ayah juga... tapi tanggal 5 febuari 2006, ayah aku dah pergi jauh sangat tinggalkan aku... pergi yang tidak akan kembali... pergi disaat aku sangat2 memerlukan sokonganya untuk meneruskan pelajaran waktu itu... tapi hurmm aku hanya merancang Allah jua yang menentukan segalanya... namun, walau apa pun yang terjadi aku harus cekal...kata2 yang ayah bagi masa aku sambung belajar dulu tetap dalam ingatan... aku teruskan perjuangan ini hingga ke nafas yangg  terakhir... adik akan sayangkan ayah selamanya..... semoga ayah tenang disana dan ditempatkan digolongan orang yang beriman... Al-fatihah...

hurmmmmmm......

selamat hari bapa juga untuk mr.hubby... fi sayang abg.... terima kasih sebab sudi jaga amil masa fi ke kelas setiap hari sabtu dan ahad... terima kasih sebab faham keadaan masa fi kena berkurung dalam bilik untuk study final exam n buat assignment... terima kasih sebab sayang fi... terima kasih untuk segalanya... terima kasih sangat2.... fi doakan abg dikurniakan kesihatan tubuh badan, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur... jangan pernah berubah yer.... terima kasih sayang....



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads