Followers

Monday, June 27, 2011

bershopping di kilang Beryl's

sape suka makan ceklat??? sila angkat kaki...muahahah... aku adalah pencinta ceklat...tapi bukan dark ceklat ok tapi white ceklat.... arghhhh... kalau dapat makan kan rasa macam nyaman jer.... cool jer... sedap n berlemak...amek kau..lemak yer... tapi bukan aku ratah ceklat macam makan nasi pun... sesekali jer bila tekak memanggil2 ceklat.. tu pun bukan sekali hadab dah habis.. nak habiskan 1 packet tu pun makan minggu ok... tapi ni nak g tau rahsia... kalau mr.hubby kan, sehari pun boleh habis....hihihihih dia suka betul ceklat...tapi lain plak dengan aku sebab dia lagi suka dark ceklat...huhuhu lain lain la bagus kan.....hihihi ok2 tadi lunch hour baru jer menyinggah ke kilang Beryl's tu, maklumla opis aku dgn kilang Beryl's tu celah gigi jer... aku berdua jer dengan officemate aku.... nak tengok pic?



kat kilang ni ada a few tempat yang boleh kita amek pic...ye la selalu tu kan ber bas2 sekolah datang bw rombongan kekanak...so tempat2 pun utk kekanak la kan... jomla tengok ibu kekanak ni amek pic...hihihhi




haaa muntah dah tgk pic aku??? hihihhi ok2 pedulikan bahagian2 y terlebih tu yer... jom tengok ceklat pulak....

ni pic bahagian dalam kedai tu...


rasa nak beli sume... tapi akhirnya nafsu tidak mengatasi akal..jadi xdela beli banyak pun.... tadaaaaaa


yang ni aku paling suka...actually baru suka sebab last week lecturer aku yang kenalkan kat aku...pastu siap dia bagi sikit bawa balik..aku bagi mr.hubby n baby boy makan, diorg pun suka tu yang beli tu...ceklat ni sedap dimakan kalau terus kunyah, kalau hisap2 xbest sangat... bau ceklat tu sangat sedap... bila rasa n kunyah..yummy sedap xterkata....


terliur x? terliur x? apa lagi... g la kilang Beryl's tu... lagi banyak pilihan... alaaa kalau jauh beli jer kat market... ada jer jual cuma kat kilang murah dalam 2 3 ringgit jer.... ok uols..selamat makan2 ceklat... tata..

2 comments:

  1. tiramisu kegemaran aku!!!!!!!
    nyummmm.....

    ReplyDelete
  2. lah, beryls tiramisu tu ada jual dekat ni je. =p
    selalu kirim kat orang pi langkawi. haha

    ReplyDelete

NUffnang Ads