Followers

Sunday, June 5, 2011

will miss this class...

hari ni kelas  terakhir untuk subject Ketrampilan Berbahasa... Doc Azlina lecturer aku untuk subject ni... ntah kenapa tadi masa kelas terakhir ni rasa macam sebak jer... walaupun ada lagi 2 minggu untuk ke final exam, tapi untuk kelas ni memang habis awal untuk bagi masa weols study.. kelas ni sangat hepi n enjoy ok.. lecturer berdiri jer untuk beberapa jam mengajar tu, xnampak penat pun... dia tau je masa weols dah agak kengantukan, dia akan mula keluarkan lawak2 yang buat weols hilang ngantuk... dia suka nyakat aku sejak penampilan pertama aku yang xde preparation, main redah jer..sudahnya sepanjang kelas dia aku kena nyakat.. but aku take it positive, no sentap2...sebab dalam kelas open n respect dia as a lecturer.. ambil setiap teguran dia tu sbg semangat untuk jadi lebih baik.. n aku tau niat dia bergurau...

last kelas tadi weols sekali lagi diminta menyanyikan lagu WARISAN yang pada dia amat makan dalam... bila nyanyi dia suruh dengan penuh perasaan... n apa yang tambah sedih bila masa weols nyanyi dia jalan pada weols one by one n salah say sorry n peluk2... n apa yang lagi sedih bila aku nampak kawan aku mengesat air mata... n lagi sedih bila aku nampak dia juga menitiskan air mata... sebak, gembira, sedih semua bercampur... n aku rasa sepanjang 8 sem perjalanan pembelajaran aku, inilah kali pertama aku merasa amat berat untuk habiskan sem, sedih dengan perpisahan ini.... sem 9 adalah sem yang terakhir sebelum aku dan teman2 menamatkan pembelajaran, n weols  juga akan berpisah......... xpela apa yang pasti i will miss this class n i will always miss u guys.....

dahla...sebak dada mak ni... moh la layan lagu WARISAN ni...semoga korang pun nyanyi dengan penuh semangat ok... hayati bait2 liriknya... kalau betul korang menghayati boleh menitiskan  air mata ok... enjoy uolls...


for Dr. Azlina,
thanks 4 everything... i will miss u doc...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads