Followers

Monday, July 11, 2011

1st Class for Last Sem ^_^

best sangat... sekarang dah start kelas untuk sem yang terakhir sebelum aku bergraduat...perghhhh best best... hurmm hari tu aku ada buat entry pasal cdengar2 cite nak g india kan sem ni, tapi pas discussion sabtu lepas dengan Dr.  Mua'ti *lecturer faveret aku , dia cakap xsempat nak g india sebab kalau g india xsyok g sekejap jer kena g lama, pastu nak uruskn visa lagi..sudahnya selepas perbincnagan dan persetujuan ramai weols g sabah jer seminggu pas raya..huhu maknanya raya ni xleh joli sangatla kan...hihih tapi xpela jnji enjoy dengan kawan2, xtaula pas hbs belajar nnt boleh ker buat trip reramai macam skrg ni... oh ye utk sem ni aku tinggal ambil 3 subject jer tau.. hihihih joli skitla sem ni..pastu semua subject pn bkn mcm mula2 dulu asyik teori jer kan, sekarang dah banyak pasal kajian kes jer...hihihi bestla... lecturer pn best... ahad dah xde kelas sebab3 subject buat hari sabtu jer... ahad untuk buat assgnmt *buat ker??? hihihi pastu 1st class ri tu pun menyambut kereta baru 1 of my classmate, abg sham dia beli kete baru...cun tuuuu Nissan Teana... sangat gojes ok.... aku suka... nak tengok pic x?



cantik kan??? full leather ok dalam kete tu...aku xbawa pun...tumpang naik jer hihihi xberani bawa kete baru org...hihihhi ketenye cantik tapi bukan kete idaman ku... tahniah abg sham...

ooo lupa nak cite pasal result... alhamdulillah result aku masih ditahap y memuaskan...  alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads