Followers

Thursday, July 28, 2011

yeahhhh jam baru...

this is from my own pocket money ok... huwaaa nanges jap... rasa kepuasan bila dapat beli something guna duit sendiri...dah tentu lebih appreciate kan... sayang dowh... huhuhuhu aku memang dah lama nak beli jam y fancy2 skit... selalu asyik y biasa2 jer kan... lagi pun kulit tangan aku ni alah sikit pada jam y cetak rompak ni maknanya kena la simpan duit dulu kalau nak beli jam y bukan cetak rompak... tapi aku xdela beli y mahal pun ala2 jer ikut kemampuan janji cantik, sesuai n aku suka..org lain xsuka korg punya pasal...hihhihihi aku suka jam ni sebab dalam dia cantik... kaler y memang feveret aku... sebenarnya selalu lalu kedai jam tu aku aim jam lain, tapi bila dah ada duit n cnfrm nak beli, try kat tangan xelok pulak... pastu try y lain pulak suka terus la beli... huhuhh jam kali ni brand Solvil Titus....  jom layan...




amacam?? comel x??? besar... kat opis ni memang dah ada "geng jam besar" hihihihih.... alaa saje suka2... tukar selera... xpun nk ckp alasan...alaaa ni jam untuk raya... boleh?? hihihhi
okla korang... thanks....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads