Followers

Thursday, July 7, 2011

ULAR EMAS

no no no...tiada pic ular disini ok...ok sangat geli dengan ular... teringt ular jer buat aku seram... kekadang rasa nak duk kat kerusi opis ni pun bersila sebab risau.... hihihihi.. nak tau dulu masa aku buat kenduri sebelum kenduri besar kahwin, biasanya kan orang buat kenduri doa selamat (kenduri kumpul orang), masa memalam tu dah habis semua, n dah siap kemas2 n basuh pinggan sume kan, aku berdiri luar umah mak aku bahagian tengah rumah, aku berdiri betul2 atas tembok *temboknye sama saiz dengan batu bata jer... jadinya ada ruang sikit jer kat bawah kaki aku...masa berdiri sambil tengok2 bintang dilangit, aku pegang boboi *kucing aku... masa pegang dia tu tetiba dia ngamuk2 nak lepas aku ingt kenapa pas aku lepas kan dia terus terkam ular tu, rupanya kat tepi tembok tu ada ular..means ular tu ada dekat jer dengan kaki aku...OMG, u r my hero boboi..... nasib baik dia ada masa tu..kalau x, xkawin aku hahahaha.... pastu abg jiran aku tu bunuh ular tu n tanam... risau juga kan... tp alhamdulillah xde apa y terjadi....

ok2 sebenarnye aku bukan nak cite sangat pasal ular ni....lately ni asal balik umah lunch hour aku mesti layan cite Ular Emas kat tv 9... ni ulangan sebenarnye...dah lama dah cite ni...tp yang masa dia mula2 kuar tu aku xpenah tengok pun...ni baru nak tengok, rupanya syok jugakan... hurmmm korang tengok la juga... *mesti sume dah tengok kn, aku jer yang ketinggalan zaman...hahahah baik jer isteri dia tu..sabar jer..harap2 last2 nanti Raudhah tu kawin dengan Ustaz tu... padan muka suami n bomoh jahat tu...

okla tu jer aku nak cite.... tata



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads