Followers

Wednesday, July 6, 2011

P.Ramlee

siapa kenal P.Ramlee? jangan ada pulak yang cakap tak kenal, memang nak kena r.... P.Ramlee merupakan seniman teragung yang menjadi pujaan ramai orang sehingga kini dan aku pasti selamanya... aku adalah salah seorang peminat P.Ramlee diantara jutaan yang lain... aku suka sangat filem2 dia... tengokla berapa juta kali pun still akan gelak juga... aku suka sangat... arwah ayah aku dulu pun sama, dah tengok banyak kali pun bila dia tengok lagi mesti nak gelak macam baru 1st time tengok... sampai sekarang aku terdengar2 ayah gelak... hurmmm ok2 xmo sedih2... aku pun xtau kenapa tetiba aku nak buat entry pasal P.Ramlee ni, mungkin sebab aku suka dengan filem dia n aku rasa dia seorang insan yang istimewa yang tidak sempat ditatap oleh kita semua yang boleh dikategorikan sebagai generasi baru ni... terkilan sebab dia pergi terlalu cepat, kalau dia masih ada sekarang mesti dia boleh bagi tunjuk ajar dan bimbingan untuk menghasilkan filem2 yang bagus2 kan... filem sekrang memang bagus2 cuma sekali tengok jer dah cukup n mulala rasa boring bila tengok kali kedua... banding dengan filem P.Ramlee banyak kali tengok pun xboring kan? betul x? betul x? tapi lain orang kan lain caranya.... hurmmm kalau la dia masih hidup... korang suka filem dia yang mana? aku suka semua Bujang Lapok, Do Re Me, sume2 la.... tapi aku paling suka Musang Berjanggut auwwwmmmm suka ok.... lagi2 scene "kicap pun kicapla" ahahahahahaha gatal btl orang2 tua tu... comel jer Puspa Wangi... adoyaiii lama dah xlayan cite P.Ramlee ni.... suka laaa...hurmm okla korang tu jer nak cite... tata..




rindu nak tengok cite P.Ramlee..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads