Followers

Friday, July 15, 2011

Malaysia vs Arsenal, 13 Julai 2011

sori lambat update pasal Malaysia vs Arsenal yang aku g selasa n rabu lepas... ok2 mr.hubby memang dah beli tiket untuk game pada hari rabu, tapi dah suka sangatkan semua peraduan dia masuk n alhamdulillah memang pulak training pass hari selasa tu... pastu nak katakan dah rezeki dia y suka sangat dengan Arsenal tu, pagi selasa tu dia cakap ada one of the boses bagi dia tiket jemputan istimewa untuk berjumpa dengan player arsenal kat Midvalley...alhamdulillah... rezeki mr.hubby..suka sangat la dia...aku? aku sokong jer la... isteri kan kena sentiasa mnyokong suami... sudahnye aku follow jer ketiga2 acara tu... dari Midvalley, ke padang training pulak, esoknye game pulak.... i follow.... dia pakai jersey arsenal, aku pun pakai... tapi aku ni bukan kenal sangat pon player2 tu... y aku tau Van Persie, Sons, Walcott, Nasri, Fabregas, Chamark... haaa macam2 tu la... kat sini aku letak pic sikit jer..kalau nak tengok pic player y ala2 tu g sini ok ARSENAL , picnye banyak...video pun banyak... malas la nak letak..korang tengok kat situ jer yer...

komen aku... hurmmmm Malaysia memang boleh main, cuma nak lawan dengan Arsenal tu macam xsesuai lagi kot... y aku gelak tu, player arsenal curi bola dari player malaysia ikut celah kaki jer... diorg tu tinggi n besar2 nak compare dengan player malaysia... tpi aku suka dengan cara S.Kunalan... lari jer..kuatla dia, y lain tu minta maafla nak cakap ni, diorg macam malas @ semput ke aku pun xtau..macam xde stamina... tp so far memang boleh main la... jadi sudahnya Arsenal 4 , Malaysia 0.... cuba lagi ok... kalau xsilap esok Malaysia vs Liverpool pulak.. hope boleh gol... gud luck tu player Malaysia.... aku paling suka geng2 yang main gendang dalam stadium tu... aku suka kan suasana jer... pastu y aku bengang tu, burger kosong jer sampai RM3 hampehh tolll..... layan jer... ok la korang2,.... tata...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads