Followers

Monday, July 4, 2011

XTVT hujung minggu

huwaaaaa planning utk cuti terakhir sebelum sem 9 ni sume xmenjadi, sume gara2 mr.hubby yang kena keje n jemputan kawin y melambak2 *aku kn suka g kenduri kawin... jadinye muncung aku yang nak sangkut hanger tu pun xjadila...sebab keje tu kan tanggungjawab dia... jadinya aku redha jer laa... so pas mr.hubby balik keje rehat2 jap pastu petang tu kitorg g jenjalan n lokasi adalah The Curve Damansara...huwaaaaa aku memang suka jalan area sini sebab biasanya tempat artis lepak hihihihih...ok2 jom tengok pic start dari aku kat rumah berdua dgn mr.hubby sampaila weols ke The Curve.... jom jalan2...


masa kat rumah berdua dgn baby boy, aku bagi dia guna laptop hihihh senang sikit aku nak kemas rumah...tapi baby boy dah pandai click utk on kan laptop ok... hhiihhih baby ibu ni budak bijak ok..cayang udak encem ibu ni...


pastu dia terkejut tengok muka sendiri kat lappy tu... senyum senyum tengok muka sendiri...


aku buka kan microsoft words n biar dia tekan2 huruf n no... sementara tu aku mengemas laaa....


dipendekkan cerita sampaila ke The Curve, niat asal memang nak singgah kat butik Dynas ni...tapi sayangnya dia xde kat butik tu...jadi aku bergambar dengan pic dia jer laa... not bad juga baju2 dia...y aku suka tu baju baby sama dengan baju ibu..cute jer...


pastu jalan punya jalan punya jalan.... terdengar riuh2 kat bawah, so pegi la sana n ternampakla mamat baju putih yang kacak ni... hihihihh Jehan Miskin rupanya...diorg tengah buat audition untuk rancangan K-Pop kat channel 8...masa aku datang tu dah habis dah..so tengah nak buat closing la... kejap2 "cut" kejap2 "cut"... JM sangat mesra..pandai jer nak sembang2.... dah habis tu aku apa lagi cakap dengan mr.hubby nak snap pic, memula dia xnak tau sekali dia tengok aku dah datang dekat dengan JM dia pun ikutla juga.... tapi yang aku geram sikit tu...pic dia aku amek cun jer clear...tp pic aku..........................


nan adooo jer..... goyang ok..blurrrr.... eee geram geram geram.... tapi redha jerla.... hihihihhih *ntah2 mr.hubby saje sabotaj kot.... 

ok dah tinggalkan cite The Curve n JM.... dah malam tu otw nak balik rumah terbau Lamb Chop plak... apa lagi terus ke Bangsar *tempat favorite mr.hubby Telawi 2... baby boy tido masa ni...jadinye... pic ngengada dari abah n ibu...kikikikiki....

embamnye jari ibu...auwwwww


dah tu  jer.... oh ye...ahad pulak ke hulu ke hilir g umah orang kawin tapi sori xsnap picture pun... ok uols...next week dah start kelas... doakan aku berjaya untuk sem yang terakhir ni yerrr...
tata terima kasih.

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads