Followers

Friday, July 15, 2011

Perarakan bot berhias Putrajaya..

malam tadi aku n family g Roses are Forever kat putrajaya tu... aku xingt dh nama dia apa... tapi best sangat ok..aku kan pecinta rose..jadi sangat suka la apa lagi.. jadi itu selingan la yang penting perarakan bot yang cantik2 n bunga api...oye oye... akku memang suka tengok bunga api... tapi kan korang yang aku frust lagi adalah bunga2 tu banyak yang dah layu2.. xsegar dah.. maybe masa 1st day jer dia segar kot.. maklumla seminggu kan xkan diorg nak tukar bunga tu hari2... macam padang bunga..cantik sangat.. bau best jer...wangi jer bau bunga...
tengok jer la pic tu yer...




























bot tu total sume ada 13 tau... aku letak sikit jer..malas la... sori..lately ni sangat malas nak update blog... ;picture tanpa descrption...korg agak2 sendiri jer la yer... hihi tata uols

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads