Followers

Friday, July 1, 2011

Malaysia vs Chinese Taipei (Taiwan)

hari rabu semalam kan best sebab weols 3 beranak g tengok Malaysia vs Taiwan kat Stadium Nasional Bukit Jalil... tapi sebelum tu weols g makan Kat Restoran Rumah Thai dulu, jadinye take time sikit la nak ke Stadium kan, sampai jer kat area stadium, OMG kete banyak giler rupanya ada polis tutup jalan kat simpang masuk main gate stadium tu, tapi aku cakap dengan mr.hubby tunggu jer sure jap lagi dia angkat kon tu... 5 - 10 mnt juga weols tunggu n kalau tak silap masa tu dah 8.45 *game dah start... pastu kan ada sorg brader ni turun kete n g kat polis tu suh angkat kon tu, dia dah beli tiket dah tapi disebabkan polis tutup jalan dia xdpt masuk... pastu masa diberjalan balik ke kereta tu lalu la sebelah kete weols, mr.hubby leh layan plak dia bersembang pasal polis tutup jalan tu..sudahnya polis tu datang dekat.. takut mak ok, diorg macam nak gaduh dah... yang aku xtahan polis tu leh cakap kat brader tu " haaa ambik topi ni, awak jer buat kawalan" hikhikhikhik kelakar siot... tekanan gak jaga lalu lintas ni... tapi memang betul pun disebabkan diorg tutup jalan tu jem sampai ke atas highway...giler btl... nasib weols duk depan skali hihihkhik xlama pas tu polis tu pun angkat kon tu... y ni lagi best, polis tu baru angkat 1 kon kan mr.hubby dah gerak nak masuk, polis tu cakap "sabar sabar" hikhik kelakar jer... tekanan tahap gaban jaga lalu lintas... tapi brader tadi memang berani r...

ok pastu weols pun masuk la cari parking sume, nasib baik kejap jer dah dapat... dari luar dah dengar sorakan dalam stadium...perghhh tu y aku suka tu... aku ni bukan tengok sangat pun bola tu, aku suka suasana dalam stadium tu jer..happening n sangat enjoy... pastu nak kena berjalan pulak g beli tiket, sudahnye mr.hubby n baby boy dah kedepan dah, aku jer lenggang kangkung kat belakang... pastu dah beli tiker masuk la dalam stadium tu..OMG, ramainyerrrr orang.... memula dah masuk 1 pintu tu n dah duduk tapi view xberapa cantik aku suh mr.hubby tengok kalau2 sbelah tu ada kosong x... nak pindah tempat la kan sekali ada polis jaga la kawasan tu...sembang2 jap dengan polis tu

polis: ini kawasan jemputan ni cik, xboleh duduk
aku: alaa tapi banyak kosong lagi tu... lagi pun penat la dukung baby ni sambil tunjuk mr.hubby y tengah dukung baby boy...
polis: okla, cik pg depan sana tu n duduk ye...tapi diam2 jer la cik yer....
aku: oo ok2..terima kasih banyak yer *sambil senyum2 kambing... 

huwaaaaaaaa siyokkk ma... weols dpat duduk tempat vip/kenamaan ok.... best kan...dekat dengan laluan player ok... hihihihih layan jer la... mr.hubby r suka...aku suka tengok diorg jerit2 jer.. pastu buat ombakla.. macam2 laa... best best... masa gol lagi best bila diorg jerit... eeee mmg bestla... tapi weols dah kuar masa minit tambahan 90 + 4... sebab takut jem plak nak kuarkan...yang pasti Malaysia menang 2-1... ok la tu...
tapi bestla...baby boy pun suka jer... nanti tunggu aku update pasal Malaysia vs Arsenal pulak ok...
jom tengok pic..


tiket, dulu masuk stadium RM10 jer..sekarang dah RM20.... sentap mak... penonton hari tu lebih kurang 45,000 orang.

baby boy tengah komen n tengok bola tu...

penonton y area sana tu mr.hubby kata kelab harimau malaya, sorak yang cantik jer...start buat ombak dari sana dulu..situ y meriah sekali bila bersorak tu..best..


minta cik akak kat depan aku tu snapkan pic... hhihihihi

ni pemain simpanan Taiwan..

aikk tunjuk Arsenal pulak... *suka sangat dengan Arsenal..


y baju kuning tu kan Yasin kumpulan Senario tu... wife dia sangat comey ok... tinggi n langsing...cute jer..

inila encik polis yang baik hati..terima kasih En. Polis.

baby boy dah start boring... dia mula main kat tangga tu.. nasib atas tu ada polis yang jaga hihihi

keris...

penutup.... auwwwwmmmm
dah tu jer... nantikan entry utk Malaysia vs Arsenal pulak ok.


*lambat update sbb ntah kenapa xblh update entry.... blog mogok..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads