Followers

Saturday, April 30, 2011

boringnyeeeEe

hari ni ada kelas dari pukul9 pagi tadi sampai kul 4.30... hurrmmm hepi jer jmpa kawan2 n lecturer.. minggu ni kan cuti umum hari pekerja so kakak2 aku sume balik umah..meriah je umah mak aku dgn gelagat anak2 buah sume ada.. tapi aku sedikit sedih sebab xdapat join kakak aku n anak buah sume g putrajaya lepak2, walaupun sekadar putrajaya y celah hidung tu, tapi lain sebab dgn family sume sure happening... sepatutnya boleh jer tapi disebabkan banyak benda lain yang menghalang xdpt la aku join wlaupun hati meronta2 nak ikut... kesian kan.. dulu sblm kawin aku je la y ngikut je diorg jenjalan lagi2 dgn kakak aku y sulung.. sedih jer bila xdpt join.. hurmm sgt berbeza bila sebelum kawin n selepas kawin...xpela mungkin ada hikmah disebalik semuanyaaa

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads