Followers

Monday, April 25, 2011

Mr.Hubby + Bola









huh!! nak kesat peluh jap..bila cite bab bola ni... nak hangin xboleh, nak xuka sgt pun xjg, geram??? xjg.... menyokong lagi ok... dah minat dia ke situ..faham jer la , janji bkn minat ke benda lain... hukhukhuk... last friday aku follow la g tgk Mr.Hubby (jersey 10) friendly game dgn staff UniKL kat Kelab Sultan Sulaiman... best r..sebenarnya dah lama gak xfollow Mr.Hubby main bola..almaklumla sume lelaki jenjarang sangat yang bw partner memasing..so aku ni kan pemalu org nye hahah *malu ker.... sbnrnye aku takutkan bola tu, kang duk tepi padang tu tetiba kena bola...maklumla yang main kat padang tu rasa macam tngh main untuk negara kan tu y sepak sampai ke luar padang tu... yang naya sapa??? aku jg..... hihihihi penah gak kena dulu sekali jer... pastu jarang2 aku ikut dah....

game hari sangat menarik sebab banyak kali orang tu jatuh *adala org tu... almaklum la padang basah kan, lecak giler... masuk padang elok jer bersih, keluar padang macam baru mandi lumpur... comot ok... dari baju sampai ke kasut... ada gak yang tertelan lumpur lagi hahahahah macam2... aku yang duk tepi tu asyik tergelak jer tengok diorang main... tapi ada sorg dari team Mr.Hubby tu ligat betul lari, laju giler n dia jer score 5 gol ok... total sume 6 gol berbalas 0..... huwaaaa giler dahsyat, tu sebab padang lecak, kalau kering tu aku xtau la berapa gol boleh dapat hhuhuhuhuh

ada sorg team Mr.Hubby nama dia Black, asal main bola jer mesti nak gaduh..aduyaiii tapi atleast bagus jg sebab dia backup geng dia jg kan... memang ganas pun org tu, dah r geng dia tu kecik jer, si Black ni pulak boleh tahan besar r.. so memang bagus la utk mempertahnkan geng kan... tapi adatla main bola kan... gaduh sikit2 jer....

masa sampai tu Baby Boy tengah sedap tidor, so aku pun lega sikit r kalau x cnfrm aku terkejar2 dia, Baby Boy dah siap bawa bola merah dia sekali tu... tapi dah dia pun tido aku biarkan jer laa... tenang skit aku dapat tengok Mr.Hubby main bola... ^_^ comel jer tengok dia lari *hikhik malu ahh...

dah laa.... saje je aku letak pic dulu baru tulis.... layan kan jer la yer...

p/s:
ikutkan jer dan memahami jer minat pasangan anda, sebagai pasangan tu, hargaila pasangan anda tu yeee...
bab baju n kasut n sume benda yang kotor tu, rendam n basuh jer la yeee... dah tanggungjawab awk kan... ^_^ 
bab yang kaki sakit pas main tu, layan kan juga, tenyeh2 jer la minyak panas kat kaki dia tu, cik abg jgn lupa appreciate si isteri tu pulak yer......
apa pun... luv u abg ^_^ *larikkkkkkk 

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads