Followers

Friday, April 1, 2011

mau tidooo

hari jumaat sudah.... orang lain boleh r nak horeey horeey sebab esok lusa cuti... aku???? mn de
cuti =( sedih jer... aku kan student... esok lusa tetap gak kena bangun awal tuk g kelas pulak... bila nak horeey???? nun bulan seploh nnt...



hurmmm cian aku kan.. tapi xpela aku nak nak macam ni...redha jer la... tu pun rasa nak sambung lagi pas habis ni... ehhh apa kena mengena dengan tajuk entry ni.?? hihihi ok2 sekarang ni aku tengah mengantuk sangat sangat... adakah sebab belum breakfast?? adakah sebab xcukup tido?? atau aku malas nak keje ni.... hihihih yela yela jawapan sebenar yang no 3 tu... malas nak keje... keje2 ni sampai mati pun xhabis... jadinye kena fikir diri sendiri juga.. kalau aku mati sensenang jer company dapat pengganti, tapi family aku?? xde gantinya ok;... jadi aku rasa nak balik berehat jer ok x????? hahahahahah ko ingat ko ada share dgn ini company????? hahahah



dah la nanti aku mengarut terlebih2 pulak... aku memang mengantuk sekarang ni... sori la kalau merapu sikit..hihihi ^_^ tata korang..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads