Followers

Wednesday, April 27, 2011

New Born (2)

yang ni best sikit... masa entry aku yang new born hari tu aku cerita yang next kelahiran adalah ain bulan 5 kan... tapi baby tu sure dah xsbr nk kuar n  alhamdulillah ain dah pun selamat bersalin pagi tadi jam 5.35pagi... baby dia sangat cute ok macam cina putih gebu yer...  meh meh



comel kan... geram jer tgk baby2 ni... betul aku sgt rasa macam nak 2nd baby ^_^ best jer kan... lagi pun since weols xleh sambung master terus pas habis degree ni , aku rasa macam nak ada baby masa blm dapat sambung ni la.. huhuhuhhu apa pun tu kan rezeki dari Allah... kalau ada adala...kita ni merancang jer..yang menentukan Dia jer kan... huhuhuh ^_^

aku belum sempat lagi tengok ain, maybe akan pegi dengan geng yang lain...kredit pic dari fb ain ^_^...

oh ye pasal master tu, latest info dari pusat akademik kata kena ada pengalaman keje sekurang2nya setahun selepas degree untuk sambung master...so sabar jer la huhuhuhuhuhhu  tengokla nanti ada rezeki adalah.... ^_^ ok again tahniah kepada ain dan AJ dengan kelahiran puteri tercinta ni... happy2 selalu ok...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads