Followers

Sunday, April 3, 2011

ketiduran dalam kelas....

arrgghhhh.... aku dalam kelas sekarang ni... hari ni start kelas pukul 9.30 sampai kul 4.00 petang... kelas hari ni non stop ok... tapi tapi tapi... sekarang ni baru puku l 0 pagi tapi aku dah mengantuk yang teramat sangat... aduyaiii adakah penangan nasi lemak ayam tadi?? adushhh mata aku ni sekarang macam ada gam tau?? Lecturer tengah explain kat depan tu tapi aku bt entry ni hahahaha bukan tak cuba nak fokus, makin aku fokus makin mengantuk aku jadinya... xtau la apasal.. hari ni no mood ke kelas.. lagi2 dengan kelas yang non- stop macam ni... mata lagi ngantuk...

adushhh sudahla feeza... macam2 alasan ko bagi kan... dah dah.. g fokus dengan lecture tu... cukup2la blog2 ni../. blog ni xmasuk exam ok.. ko jangan nak ngengada.... kan nak naikkan pointer kan... sudah2...lawan skit mata yang ngantuk tu... g basuh muka ker apa...

ok2 fokus... eden toraiii yooo... k la uols... doakan aku xngantuk lagi yer...tata...


2 comments:

  1. hahahah... ngantuk ok... skali tugasan buat letterhead..ingtkan buat logo jer utk update brochure last week tu...aduyaiii...salah sendiri..

    ReplyDelete

NUffnang Ads