Followers

Tuesday, April 26, 2011

New Born

bukan aku yer... xngandung xkan tetiba melahirkan pulak hihihhi... classmate aku laaaa.... Alhamdulillah ahad lepas dia dah selamat melahirkan Puteri sulung yang debab dan memiliki bibir ala2 Angelina Jolie a.k.a Kayla Ferry *betul ke ejaan ni... hhuhuhuhu comel ok baby dia.... pukul 9.35 malam berat 3.42kg *sori babe kalau salah... huhuhuh nama dia Nuramelia Azmira Bt Azmi... jadi kami terus berbesan sebab aku ada Amil, dia ada Amelia... Amil Amelia.... wahh over hahah dan malam tadi aku dah pun g jenguk menantu aku tu n membawa 1 dulang booking dulu hahahahhahaa jom tgk pic baby...



comelkan menantu aku hahahahah..... tapi malam tadi amil xberiye sangat la.. moody jer... aku y xcited sbb dah lm kan xpegang baby, aku try pegang dia kan lembut jer..aduyai takut jer terlepas.. masa aku dukung dia nangis jap, alaaalalala comel jer lama giler xdgr baby nangis..comel sangat.... ^_^ rasa macam nak jer hahaha





ni la dulang yang aku bawa.... asalnya nak beli hamper, tapi bila sampai kedai baby kesukaan aku *Manjaku kat Bandar Baru tu banyak betul pilihan untuk baju cuma hamper jer xberapa bekenan... jadi nye aku terpandang baju pink ni, sangat cute dari jauh aku terus jer amek dia, lagi pun tinggal satu jer... pastu berejam aku duk buat pilihan.... tapi hati tu kuat nak yang ni juga, *1st choice is the best.... lagi pun aku suka..ada bling bling kat baju tu..barula comel kan.... huhuhuhuhuh saje suka2...
pasni ada lagi 2 org classmate aku nak bersalin...Ain bulan 5, Amutha bulan 6... insyaallah.... aku doakan sumenye selamat... seronok sambut baby 1st ni....  mana tau pas ni korang plak sambut baby 2nd aku hahahahah ,,,, Congrats babe.... ^_^

tata

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads