Followers

Wednesday, April 6, 2011

Happy Besday Mak...


Allah Selamat kan Kamu,
Allah Selamat kan Kamu,
Allah Selamat kan EMAK aku,
Allah Selamat kan Kamu.....

Hari ni hari jadi mak aku, tapi kan cikgu Murni tu kan tengah buat Umrah, jadi nye nak celebrate macam mana kan... tadi pagi aku col mak nak wish...... kat sana belum subuh pun lagi, kat sini pukul 8.. hurmmm alhamdulillah mak sihat2 jer... nanti mak balik r baru celebrate... Semoga mak sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur... sayang mak sentiasa....

huhuhuh jom tengok besday girl...


nenek n amil dalam kete...

hari raya baru ni, kakak aku sorg jer yang balik, yang lagi 2 orang tu balik umah mertua..insyaallah tahun ni sume balik...


mak, kakak aku, n aku.... ^__^


p/s:
xsbr nk jemput mak balik jumaat ni... 

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads