Followers

Thursday, April 7, 2011

stress = ketegangan


 

kepala sangat sakit sekarang ni....
bahagian depan kepala...
tengkuk...
bahu...
sume pun sakit...
xlarat dah rasanya...
apa kena dengan aku ni...
rasa nak balik n tido jer...

bestnye kalau tengah2 sakit cenggini ada orang picitkan kepala aku ni...
picit bahu aku ni sekali....
bestnye kalau tengah2 sakit ni ada minyak angin cap kapak untuk bau2...
bestnye kalau tenga2 sakit ni aku dapat balik umah n tido duk dalam simut, pasang aircon sejuk, tutup tingkap langsir sume, biar gelap aku nak tido...
bestnye kalau tengah2 sakit ni aku dipeluk....hurmmm ehem ehem...

haishhh dah dah dah cukup cukup cukup....
mengarut lagi kang.. dah dah..
astarghfirullah halazim.............
hahahahahaha..
aku memang tengah sakit kepala ni....
dahla...
tata...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads