Followers

Tuesday, April 12, 2011

petua lebatkan rambut...

bukan rambut aku ok...rambut aku dah terlebih lebat... hihihihh tadi duk godek2 fail2 yang ada dalam pendrive ni n terjumpa pulak pic masa g BBQ kat umah Pak Ngah *lecturer sem lepas...  aku rasa belum cite pun kan... sibukla..sampai lupa nak cite pasal BBQ tu.. kat sini jer la aku letak pic2 nye yer...

ok2 aku tertengook pic baby boy.. halus jer.. bila la nak lebat rambut dia ni..geram tengok..makin panjang bahagian belakang jer, yang depan tu xde sangat... aduyaiii... dah letak minyak rambut pun..tp masih halus juga... sapa tau cm ne nak lebatkan rambut kekanak????

jom tengok pic baby boy yang berambut halus jer....





halus jer... sekarang pun baby boy dah pandai cakap..halus jer... *macam iklan Harith Iskandar tu...

ok ni ada pic sikit ms BBQ ri tu... sikit jer la yer malas nak upload bebanyak...layan...


Pak Ngah tengah buat unggun api... thanks a lot Pak Ngah...



tu jer.. sesapa ada petua pasal nak lebatkan rambut kekanak g tau la yer... sharing is caring... atleast mencuba...tata


2 comments:

  1. g letak air daun lidah buaya...insyaallah, lebat la nnt...

    ReplyDelete
  2. thanks zue..nsb daun lidah buaya, kalau ko suh amek air liur buaya..mampus den...hihihihi

    ReplyDelete

NUffnang Ads