Followers

Tuesday, April 12, 2011

~Mulberry~

haaaa no no no ...entry ni bukan nak cite pasa handbag mulberry yee..tp nak cite pasal buah mulberry... penah try x?? bukan strawberry tau... mulberry ni kecik jer tapi manis ok... yang dark mulberry lagi manis dari yang kaler merah... best juga aku suka jer... alkisah tadi pagi opismate aku bawa buah ni yang ditanam dirumahnye sendiri... haaaa ko ada?? hhhihi ok juga buah ni..aku pun baru 1st time makan n tengok buah ni secara live.... memula agak gerun juga sebab ada bebulu haluskan kat buah tu.. tapi bila masuk dalam mulut..perghh manis jer rasa dia.... nak tengok buah tu cm ne???





yang aku makan tu pic yang 1st tu... lagi dua pic ni hasil ehsan Dato Google... hihih nak bagi nampak sikit kan.... tapi buah ni mmg best... manis ok y kaler hitam tu... ce cari kat kedai kot2 ada jual...
rasanya aku pun nak tanam r pokok ni..boleh buat main2 baby boy... selain sedap di makan... kalau tanam kat pasu dia xdapat kembang n membesar sangat pokok ni, jadi adalah lebih baik tanam kat tanah jer, lagi gemuk pokok tu lagi gemuk n manisla bauh tu...hihihhi aku buat teori sesuka hati.... rasanya next assignment nak buat research pasal pokok n buah mulberry ni la...

ok uols... selamat mencari n mencuba buah mulberry yang manis ni.... ^_^ tata..

2 comments:

  1. sedap
    tp biase mkn yg dlm yogart,
    jem je, fresh xpenah rase :p

    ReplyDelete
  2. memang sedap jg y dalam yogart tu, tapi yang fresh lagi best..cuba la try... ^_^

    ReplyDelete

NUffnang Ads