Followers

Monday, April 25, 2011

Cermin Mata Ku Patah

hari sabtu tu pastu kelas aku dah kepenatan, baring2 jap nak terlelap barang seminit dua..wahh cukup ke seminit dua kan... nasib tido seminit dua, kalau lama aku xtau apa pulak yang jadi... terlelap 2 3 minit jer, bila aku tersedar sebab suasana yang sunyi jer, sekali aku buka mata Baby Boy tengah sengih2 duk depan aku sambil pegang cermin mata aku...... otomatik aku nangis... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cermin mata aku patah....... Ahmad Kamil Akashah...... *aku jerit... nape patahlan cermin mata ibu??? amil jawap... "ni..ni..ni.." tu jer sambil sengih2 tengok aku...arghhhhhhh jerit jap.... geram jer rasa nak marah tapi bila tengok dia sengih jer aku pun hilang marah... redha jer la...

hayat cermin mata aku tu baru lagi, baru 2 bulan.... dah kena buat baru..kopakkk......




buat sementara ni, selain menggunakan contact lens, dengan slumbernye aku tampal solatape jer kat tepi frame tu hahahah bukan perasan pun kan...tapi xde la lama pun tengah hari ni nak g buat cermin mata baru... kali ni xleh bagi amil pegang...ibu babab nanti tangan tu....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads