Followers

Thursday, March 3, 2011

Baby Boy

banyak mood hari ni nak cerita pasal Ahmad Kamil Akashah aku tu...  bukan nak cite apa pun ..saje jer nk buat entry pasal baby boy aku ni... dia lahir sama dengan tarikh lahir aku its 2nd August..cuma tahun jer la berbeza, amil tahun 2009...aku tahun 1986... ^_^ hakhakhak.... ok2 sebenarnya nak cerita kan amil ni dah banyak sangat ragam dia sekarang ni maklumlah umur pun dah setahun 7 bulan so tengah banyak akal la sekarang ni... hari tu ada ker patut, dia tengah mewarna then aku saje la datang nak tengok dia mewarna kan tetiba dia angkat buku tu n pusing, pastu bebel2 dia cakap janganla tengok * aku agak2 jer dari bebelan dia y xberapa clear tu... pastu bila aku ambil 1 crayon tu , dia punya berkerut dahi xbg aku ambil... bebel ntah apa2 ntah..geram betul... pastu dia panggil "abah"... see see... dia nk ngadu kat abah dia... geram betul aku.. mentang2la anak abah... y aku geram tu sampai sekarang dia belum ada bunyi "ibu" lagi.... asyik asyik "abah" "abah""abah" ..menyampah betul...eeeeeeeeeeeeee....geram ok... tapi aku kena terima jg.. dah sememangnye masa dia banyak dihabiskan dengan abah... dah aku kelas sabtu ahad, dah tentu dia dengan abah dia jer.. hr tu time aku exam diorg berdua balik umah mak mr.hubby.. huhh nyampah... tapi alhamdulillah mr.hubby sudi menjaga amil time aku sibuk dengan kelas n siapkan assingment selain berdiskusi dengan teman2 seperjuangan....ok ok dah xmo lari dr topic...entry ni untuk amad amil... ^_^ mesti korang belum pernah tengok pic amil masa baby kan... jom layan.....


masa ni baru sangat lahir, tapi amil kena tahan sebab ada kuning... aku xleh teman dia ..so ulang alik aku dtg spital dgn mr.hubby..sedih siot time ni..dtg tuk breastfeed jer... tgk la tu..renungan amil tu.. *sebak dada mak...

amil dah balik umah... tadaaa... sampai jer umah abah pun tetiba terus ngantuk sgt kan alasan nak peluk amil jer tu..

tgk ni..noti tau nenek dah bedung dia, tgh tidur dia kuarkan tangan sbelah....

dah besar dah..xmo bedung..ngamuk kena bedung..tp bedung tu bagus untuk baby sbb xbg dia terkejut2 masa tidur..

pose ok masa tidur...pose pegang pp sambil lidah kuar skit... baby ibu ^_^

suka betul kuar lidah tau amil ni... suka buat muka noti.... babab kang..

ni dah besar skit... tgk tu pantang orang pegang camera terus tgk jer...

tu tgk tu anak abah...  macam dia jer ada abah kan,....

ni amil buat "peace" tau..tpi maklumla kekanak lagi kan belum reti sgt nk
 buat 2 jari tu...

haaaa ni dah start ngada dah.. masa ni kat alamanda.. habis sume kedai dia berenti masuk n suka ati jer posing2 dalam kedai orang tu..nasibla semua melayan dia..kalau ada y mara haru juga tu..hihiih

tgk tu..."peace" lagi dari amil....

again... dia nampak patung2 tu diri jer kan..dia pun duduk celah pepatung tu..hihihih

ni masa ri tu operation tu.. tgh tido.. sehari selepas operation...

baru bangun tido..ibu nak snap jer terus buat "peace" lagi ^_^.. wlaupun tgh sakit kan... sempat "peace" jg

nila tempat y di operate tu..alhamdulillah sekarang dan kering pun sbb aku letak minyak gamat... gud boy cepat sihat...


tgk ni... suka sangat pakai cermin mata... xmo y dia punya sbb kecik nak juga ibu punya..amekk besar mata...

sampai ke idung coklatnye,.. makan coklat pun xbg ibu... pastu bkn makan..sapu ke idung... noti..

ni kan anak abah kan...tgkla kasut tu..pakai kasut abah... suka sgt..pastu dia leh joget2 pkai kasut tu..menangis korang kalau tgk amil joget.. pastu disuatu hari...dengan sendirinya dia posing buat muka garang....sila skroll ke bawah..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


garang x ustaz kamil??? mmg anak abah kan...pandai buat muka serius abah... hihihih xde sape ajar atau demo2 suh buat pose cenggini ok.. pandai jer baby ibu ni...

saje jer buat entry amil...pic dia memang banyak giler.. jgn kata muntah hijau..muntah mcm2 kaler kuar klu aku letak semua pic dia...hihihi... ramai y tanya pasal adik amil..korg ni..sabar2 la yer..tunggu la ibunya habis belajar dl ok...

ok tu jer setakat ni..tata...

 

2 comments:

  1. shomeynyeee amil ni... geram je tgk pic2 die posing tu.. lg2 yg last tu.. series jer.. sme cm abah die.. huhu.. sib bek sy xde bby girl tau, kalau x nk booking da amil nih.. ngeee.. =p

    ReplyDelete
  2. hihihih kan anak abah.. msti la pandai tiru muka garang abah... book amil yer.. kawin pn blm cm ne nk ada baby...apa r awk ni...

    ReplyDelete

NUffnang Ads