Followers

Tuesday, March 15, 2011

ORANG KERAS

aku sebenarnya dah lama nak bergambar dengan orang keras ni..asal lalu depan dia jer mesti aku merengek dengan mr.hubby suh berenti..tp maklumla dato bandar ni mana kisah benda2 ni sume..dia xmo berenti pn.. *sentap mak... tapi akhirnya hari tu sebelum bergerak ke johor mr.hubby berenti kat situ ..alhamdulillah... hahahah ko rang nak tau ker kat ne?? alaaa org keras y jadi guard kat depan istana y kat Jalan Istana tu... hihhihih aku memang nak lagi2 dengan orang keras yang naik kuda tu..tapi a bit frust jg sebab masa berenti tu y jadi orang keras tu bukan yang naik kuda..katanya y kuda tu sampai kul 3 ptg jer... hihi so aku pun bergambarla dengan orang keras tu... ^_^





aku ada r sensembang skit dengan orang keras ni, dia cakap kena berdiri selama 2 jam xgerak2 ok , duduk apa tah lagi..cian diorg kan... tapi aku dah dpt snap pic dgn org keras ^_^ best2..nnt nk snap dengan org keras bersama kuda pulak..hikhihkih

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads