Followers

Wednesday, March 30, 2011

Kesesakan d McDonald....

haru biru ok... semalam memang tragis untuk perut aku ni...cian dia... kelaparan n sampai kul1 baru dapat makan..kejam kan??? alkisahnye..... aku n officemate nak pegi redeem kupon yang dapat Big Breakfast tu... so weols pun bawa la kupon berkeping2... huhuhuh dengan niat nak redeem n makan Big Breakfast tu sampai muntah...  sesampai jer kat mcd serdang.... tengok dari luar...perghhhh orang giler ramai beratur.... masuk juga tengok2 nak cnfrm betul ker sume tu beratur nak beli atau tengah makan... hampeh sume tengah beratur baru nak beli... giler tul... dengan semangat tegar n kental nak makan mcd breakfast tu weols beratur la juga....

kebanyakkan diorg ni nak redeem sampai sorg bawa 8 keping kupon tau, korang bayangkan 1 kupon boleh dapat 2 Big Breakfast percuma..korang kali la sendiri dengan setiap orang yang redeem 8 keping tu... giler lama nak menunggu turn by turn... aduyaiii sudahnye kul 10.30 weols sampai...kul 12 baru dapat,... tu pun kitorang la yang terakhir sekali ok... geram giler... sudahnye weols pun redeem 6 kupon laaa... hahahah makan sampai muntah... perut dah sangat pedih... kesian perut aku...

lepas tu...... mr.hubby pulak col cakap orang tv nak datang pasang tv kat umah aku pulak... aduyaiiii perut belum dapat diisi ni... sudahnye yang aku punya tu aku bawa balik r.... dah sampai umah nk makan, baru jer buat air uncle tu pun sampai...aduyaiii belum boleh makan lagi nampaknye... kena la tunggu uncle tu siap pasang tv sume... sudahnye aku baru dapat makan pukul 1 lebih... aduyai... dahla..korang tengok la sendiri...




ni la rupa kupon tu... yang copy pun diorang terima tu yang buat kesesakan tu...


ramaikan??? sesak ok..



y pakai tudung merah tu la officemate aku...tegar beratur juga nak makan sangat mcd kan....



p/s:
esok tarikh terakhir untuk redeem kupon ni... sila la redeem...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads