Followers

Friday, March 25, 2011

Umrah

alhamdulillah aku dah menjalankan tanggungjawab menghantar ibu ku ker airport seterusnya menjalani umrahnye pada tahun ni... alhamdulillah... semalam aku n mr.hubby hantar mak n babah mr.hubby juga buat umrah juga... tadi mak aku pulak,.. alhamdulillah... bila tengok suasana tu rasa macam ditarik2 pulak untuk ketanah suci.. aku terus cakap dengan mr.hubby n ajak dia start menabung untuk ke tanah suci.. tetiba jer sebak bila teringat rasa nak pegi tu.. n sembang2 dengan kakak n abg ipar aku tadi diorg pun nak pegi n ajak pegi sekali.. masa muda ni la kalau nak pegi pada aku sebab masih bertenaga n masih kuat... kalau tunggu tua sat gi dah tak bertenaga n letih seterusnya takut membebankan orang lain...jadi aku memang dah berhasrat untuk kesana insyaallah panjang umur dan murah rezeki aku n keluarga.... teringin sangat...

aku ada ambil pic masa hantar mak aku n mertua tapi usb plak tertinggal kat opis so lain kali jer la yer..
okla byk keje yang perlu diuruskan ni ... len masa buat entry lagi...

p/s:
uols doakan aku berjaya menabung n seterusnya dapat menjejakkan kaki ke tanah suci yer...aku juga mendoakan kalian juga akan ke sana satu hari nanti...insyaallah..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads