Followers

Tuesday, March 15, 2011

BANTAL

Tetiba nak cite pasal bantal pulak...special sgt ker bantal yang akunak cite ni>??/ hihihi xde la special mana pun cuma aku dah lama aim bantal ni cuma masa hang out dengan geng opis tengok rege nye masih mahai...tapi ri tu masa jenjalan dengan mr.hubby kat kl nampak bantal ni n n ada sale pula tu so apa lagi rembatlaa.... specialnye bantal ni sangat lembut n gebu n sangat sejuk kira tidur lena la kalau tidur *wlpun xlena... sedap sangat.. tapi aku ambil 1 jer untuk aku hihih sebab mr.hubby xmo laa bukan aku kejam pun... bantal ni nama ni "bambo" sejuk n best ok.. bantal ni macam untuk kesihatan tengkuk n leher kita la kan....




haaaa y ni pun best..y ni beli masa kuar dengan geng opis.. kitorg panggil bantal tulang ok..sedap sangat untuk di peluk n di jadikan bantal tidur..selesa ok ^_^ kalau nak g cari kat Home Harmony.... *aku guna kad kakshima dapat 20% hikhikhik bantal ni ada macam2 kaler tau n sangat sweet..ada merah, pink , light purple, biru, hijau, ceklet, hitam, n banyak lagi..g cari sendiri ok...




p/s
cukup sampai disini cite pasal bantal..

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads