Followers

Monday, March 21, 2011

Sekool Time


sekool?? hihihi last week dah start kelas... *sebenarnye dah start 2 minggu dah, aku y monteng.... ahahahh ok2.. last week dengan penuh keazaman aku pegi la kelas..sabtu kelas memula kelas Dr. Azlina "Keterampilan Berbahasa" hahahahah giler rasa nak gelak jer kalau teringat kan kelas ni..bukan sebab lecturer y lawak n buat weols gelak guling2, tapi tapi tapi..aku aku yang buat lawak tu...hahahahah memang aku dah dimaklumkan untuk prepare utk present kalau ada sesapa y xdatang...so aku ala2 jer la kan sebab ingat semua datang...sekali memang ada y xdatang...so aku pn gantila..ntah apa bnda aku merepek pun aku xtau.. memang sangat mengarut, ke laut n terjun kelongkang bagai..memang hampeh apa yg aku present kan hari tu...n akhirnyaaaaa giler banyak komen dari lect..hihih malas la nak senaraikan kat sini... tapi xpe aku take it positive...then aku cakap kat doc aku boleh buat better *confident ^_^ hihih xpe xpe xpe..memang salah aku y ambil mudah benda ni.. its ok..next aku akan buktikan siapa aku sebenarnye * wahhh over confident plak.... hihihi btw, utk subject ni kalau xsilap aku ada 2 assgntment..

next kelas Dr. Sham "Media, Teknologi dan Masyarakat"... ok jer kelas ni...doc cakap laju n banyak macam  history media jer..seronok sebab dah tau cite2 belakang tadbir tv3 n tv2 yang lain sebab doc ni bekas staff kat tv3 kalau xsilap aku... ok suka... utk subject ni ada 2 assgnmnt menanti...

hari ahad, kelas Tuan Syed Agil "Etika Komunikasi" dari kul 10 sampai kul 3.30.. non stop ok..kebuluran semua orang..then dia pesan next time bw bekal, sudah pasti berbakul2 y akan weols bawa hihih aspecially ibu2 mengandung yang ada 3 orang dalam kelas aku tu... actually ahad biasanya ada 2 kelas, tp aku dimaklumkan selepas kelas pertama hari tu, kelas ahad ni akan jadi 2 minggu sekali jer setiap subject nye..so minggu ni Tn Syed punya kelas jer...next week baru Cik Rosli "Penulisan Korporat" pulak... aduyaiii peningkan... kelas Tn Syed ada 3 assgnmnt menanti...manakala Cik Rosli pulak style dia bagi latihan dalam kelas jer...ok la kan cuma xboleh mis kelas dia jer...

kesimpulannya.. subject sem ni agak boleh tahan... perlukan perhatian yang jitu dan aku buat betul2 kali ni... xmo memain dah..biarla blog ni bersawang n kuar lelabah pun xpe...hihihihih
ok la doakan aku berjaya yer.. lagi 1 sem jer nak habis ^_^ tata

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads